Wednesday, October 19, 2011

Hadiah Dah Dapat.....TQ KAk ANa

Salam Semua...senyum Mesti Panjang Ok...
sebab ari ni cik jue dapat hadiah jawab teka teki ari tue.....
wau hadiahnya super marvelous....
10Q kak Ana.....


korang tahu pembalut hadiah memang cun gila...
rajin kak ana nie...
ada dua satu untuk aku n satu lagi untuk anie...

ani aku pinjam gambar ....

tuan blog bergambar dengan hadiah....
(aku rasa mcm makin gemuk je dalam gambar nie.....menYampah betul)


SPRING FORM BAKE PAN SET
lepas ni kena rajin buat kuih walaupun aku ni tak pandai buat kuih....
budak2 kat opis ni yang teruja gila...dia orang siap ckp bekas ni silap tuan...
hahahaha nampak benor aku memang tak pandai buat kuih...
tapi lepas ni sebab kak ana dah kasi ni...
"jue akan belajar buat kuih ye kak ana...."

ani aku pinjam lagi gambar kau ye...

inilah rupanya....


buat kak ana...
terima kasih banyak2 lain kali buat teka teki lagi ...
suka dapat hadiah nie....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

14 comments:

~izan~ said... [Reply]

bestnyerrr cik jue! dpt 3 skali spring foam.syok! lps ni makin rancak la cik jua baking2 =)

Aku Ibu Muda said... [Reply]

dah buat kuih nanti panggil kak an dtg makan ye....hehe

*tah bila nak g jalan rumah spupu ni :)

anie said... [Reply]

hahahah...aku pun suka....

Ya ALya said... [Reply]

buat cik jue jgn tak buat yer.....

Mama Gee said... [Reply]

bestnyaaa...walaupun akak tak tau buat kuih..tp semngat nk belajar tu adoo..kalo dpt ni syioknyaa...

tunggu bonus ujung tawun nk beli oven..la la laaa

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

haa...dapat da... lega ase bila jue n ani suke... hehehehe..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

aku jeles!!
lawa springform ko jue..
meh pinjam kejap
boleh buat kek se.
ahahha

eB ezrin said... [Reply]

tahniah

aanie said... [Reply]

dah buat kuih jgn lupa tepek kat blog..hehe..

cik dah faridah said... [Reply]

beshnyer hadiah...ada lebih tak..hahha tak malu betul..kih...

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Wewet!! Tahniah cik jue!! ;)

Ati Masrif said... [Reply]

bestnya jue dapat benda tu
kak ati suka sgt kalau dapt yg itu

bukan gemuk...montok...hehe..
samalah kita tau


p/s: terima kasih bebyk bagi kak
ati info berguna tu ye..sgt hargai

tq juga sudi bg hp no.
if ada prob kak ati call hari
isnin nanti :)

Cute MuM said... [Reply]

bestnya...
boleh buat kek..
:)

@e_da said... [Reply]

wahhh syokla lepas ni membuat kek... cayokkk cik jue...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa