Friday, October 14, 2011

DeNgan Bateri Pun boleh...

Salam Jumaat buat semua teman...
harap2 hari ni hari yang bahagia buat semua...
orang pantai timur terengganu n kelantan ..cutikan hari nie..selamat bercuti ye semua
esok hari sabtu...
korang dah planing ke nak jalan mana2...
cik jue????
tak tahu lagi jadual esok...
ingat nak pi shah alam kot jalan2 kat sana lama tak melangkah kaki kat sana....

oklah berbalik pada tajuk...

DENGAN BATERI PUN BOLEH

jom layan gambar nie baru korang tahu apa yang bolehnya...

inilah beterinya...
farisyah ni pantang je nampak maskot kat mana2 mesti nak bergambar...




"Anak korang suka tak bergambar dengan Maskot"


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

eB ezrin said... [Reply]

comel aper bateri tuh? ;p

amiey lee said... [Reply]

tak sabar tgu sarah berani dgn maskot..heeee skrg jumpa amskot dia lari dulu penakut

anie said... [Reply]

maskot gerak ke xgerak ke ariQ mesti xnak amik..tapi kalau maskot otomen xtau la pulak camne...hihi

weekend nie aku nak gie segambut amik hadiah kita la...hahahah
isnin nie aku bagi kat ko tau...hihihi

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Aqil takut maskot le cik jue.. Aritu si Upin Ipin dtg Ipoh dia punya takut nak bergambor ngan si maskot Upin Ipin tu..

~izan~ said... [Reply]

ada budak2 takot cik jue dgn menda2 camni.tp farisyah dah besar =)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa