Tuesday, October 25, 2011

Blog.....BanYak MemBAntu....

Lupa Lagi Nak Bawak Kamera...Post Pone lagi cerita kisah ZOO
emosi masih belum stabil...
hati masih lagi sakit....
balik rumah cerita kat hubby sambil nangis2...(eee manja betul....)
itu je mampu aku buat kalau aku sakit hati....

dah nak masuk 2 tahun aku berblogging nie...
seronok banyak benda yang aku dapat kongsi..
suka duka tawa tangis kebanyakkan aku kongsi kat sini...

dan yang paling penting banyak membantu aku dalam
mengingati aku tentang farisyah...
tarikh farisyah masuk wad,tarikh farisyah operation,tarikh farisyah kena hypo..
semuanya ...
setiap kali farisyah masuk wad ...
doktorkan selalu tanya sejarah farisyah ...
dengan adanya blog nie ...
senang nak jawab...

pastu aku tak lupa
kalau ada benda2 penting yang jadi...
sampai hubby pun suka tanya...
ari tu kita beli hp berapa hari bulan?
tok masuk wad ari tue bulan berapa?
bila last kita balik johor ye ibu?
ari tu bezay ayah beli apa ye kat ibu?
tahun ni kita ada pi jalan2 tak?

tengok berapa pentingnya blog pada aku...
dah mcm diari bergerak...
walaupun kadang2 ada jugak cerita yang tak boleh kita kongsi kat sini...
tapi jugak kita kongsi kat sini...

paling best aku suka baca blog ni time aku tak de kerja...
aku gelak sendiri sebab banyak rupanya yang aku salah eja....
korang baca pun mesti gelak2kan....
tapi aku tak kisah...
rasa mcm "trademark" pulak...


dan kerana blog jugak...
aku kenal korang semua...
walupun kita tak pernah bersua muka
tapi aku rasa mcm dekat je dengan kalian....
aku suka sangat ...
korang banyak kongsi pendapat korang dengan aku...
kerana blog ...
aku jadi kuat....
aku jadi ibu yang tabah...
kerana blog jugak aku tahu erti kesabaran....

kerana ..
mula2 farisyah tak sihat dulu...
aku rasa mcm sedih sangat...
aku kadang2 putus asa...
aku selalu pikir kenapa aku di uji begini rupa....
tapi selepas aku berblog ni...
baru aku tahu bukan aku aje di uji...tapi ada lagi yang lebih teruk yang di uji...
dan lama2 aku tahu...
aku insan yang terpilih oleh NYA untuk di uji....
dan aku kena redha demi MEREKA yeng tersayang.....


buat kalian kawan blog2...
terima kasih atas nasihat,dorongan serta terima kasih kalian sebab sudi berkongsi kisah bersama aku.....


.....I LOVE MY BLOG ....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

21 comments:

cik dah faridah said... [Reply]

kerana blog cik dah leh kenal cik jue.....

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

cik jue,
syahdu plak pepagi ni, huhu!

wpun saya tak keje
dan hanya dok kt umah je
blog buat saya ramai kawan

Salina@IbuAqil said... [Reply]

segalanya ttg kita bermula disini.. eceihhhhh!! ;p

Faz Abas said... [Reply]

terserempak blog cik jue masa masuk jap kat kelab blogger tadi.

jom singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. komen ringkas amat dialu2kan.

btw, i love your blog too :)

Ya ALya said... [Reply]

semoga persahabatan kita ni berkekalan......amin....

anie said... [Reply]

"KETANA BLOG JUGAK AKU TAHU ERTI KESABARAN"

xtinggal trademark ko ek..hehehehe

eB ezrin said... [Reply]

ikhlas berkwn buat selamernyer... insyallah... syg kamoo juger :)

Mrs.Imran said... [Reply]

aminnnnn....

amiey lee said... [Reply]

cik jue - sama....blog is everything...

tak sangka dgn berblog dpt kawan ramai sgt..ada yang dh jumpa n ada yng belum..tapi takpa..kita ikhlas nk berkawan ngan sesapa aja....

moga persahabatan kekal selamanya ..aminnnn

LYAfrina said... [Reply]

btl tu cik jue.. disini semua tpahat ttg pahit manis pjalanan kt d dunia ini bsama insan tsyg...

Zana Adieyza said... [Reply]

kerana blog lah yg menemukan kita kan..

tp mmg macam diari bergerak.. senang jer nak ingat balik perkara yg dh lepas.. hihihi

luv my blog jugak!

Cute MuM said... [Reply]

memang kerana blog banyak kawan cute mum dapat walaupon tak semua dah jumpa..
kawan blog juga selalu bagi semangat kan..
:)

@e_da said... [Reply]

betul sgt2 la cik jue...

sama ngan sy.. kadang2 tak ingat tarikh.. bila buka blog baru boleh remind.. sejarah semua keguguran anak2 sy tercatat di blog juga...

Qhaifa Nur said... [Reply]

setuju ...setuju

kerna blog juga saya kenal ramai kengkawan, dapat kongsi ilmu dan jiwa tenang apa yang terpendam dapat diluahkan dalam blog..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

yup setuju...

umpama lihat dunia dari mata burung...

mummy_ayu said... [Reply]

sama la..Ayu pun..
melalui blog mcm2 kita leh tau..
resepi
petua
cerita..suka & duka
tau cita apa yg best, novel apa yg best...
and..dapat kawan baru yg baik2..
best..

pasal novel tu...kan? sharing is caring.. :-)

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

btol tu. banyak ukhwah trjalin dengan blog ni :)

aanie said... [Reply]

seronok kwn blog ni...diorg sudi dengar luahan hati kita...

ch@ said... [Reply]

i love my blog too cikJue. rasa nak nangis sebulan tak mengadap. but i really love u too. huuu.

Anonymous said... [Reply]

Hurrah, that's what I was searching for, what a data! existing here at this webpage, thanks admin of this website.
My web-site ... 1 month loan

Anonymous said... [Reply]

Fantastic blog! Dо уοu have any hints for
aѕpirіng ωriters? I'm hoping to start my own website soon but I'm a little
lost οn eveгything. Wоuld you
advise starting with a free platfоrm like Wοrdpresѕ
or go for a ρаid option? Therе are ѕο many сhοicеѕ
out there that I'm completely confused .. Any suggestions? Thanks a lot!

Also visit my website; New Bingo Sites
Stop by my website ; New Bingo Sites

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa