Tuesday, October 4, 2011

BersaBar...

Aku sendiri tak tahu sampai bila aku aku harus bersabar..
memang dah banyak kali aku bersabar ...
tapi dia orang nie memang tak reti bahasa...
dia ingat aku ni suka2 aje....

korang memang sedap nak cakap ..
kalau tak kena batang hidung korang..
kalau kena batang hidung korang baru
korang tahu ...

aku akan bersabar dan terus bersabar...
selagi aku mampu..
dan moga ALLAH terus memberi aku seribu kesabaran...






(sorry sedikit emo..dah lama tak bersiaran bila bersiaran terus emo-maaf ye-tidak mampu nak berblog buat sementara waktu kerana kekangan kerja yang melampau)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

zaidah said... [Reply]

samalah kita....sibuk memanjang...

eB ezrin said... [Reply]

tc yer

MamaYatie said... [Reply]

takper cik jue..insyaallah ada balasan tuk org yg sabar..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa