Friday, October 28, 2011

Aku Buat KerJa GiLa...

Sekarang JAm 3:15 Pagi...
aku buat kerja gila....
siang tadi aku tidur lama sangat ....
dari pukul 4 petang sampai pukul 8;30 tadi
sekarang bahananya mata aku tak nak lelap...

aku baru siap....
sapu lantai n mop lantai....
kemas baju dalam beg nak balik umah mok aku ...
dan 
aku buat header baru lagi kali ni dengan cat2 tepi aku tukar....
aku rasa rumah aku ni dah nampak PINK.....

sekarang aku tak tahu nak buat apa lagi...
kalau aku tidur sekarang nanti aku tak sedar pulak esok nak pergi kerja nie...
rasanya aku nak BW koranglah....
lepas tue aku nak baca novel...
pastu tengoklah apa lagi kau boleh buat....

nasib baik esok jumaat ..tengahari aku balik rumah ganti waktu tidur aku....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

13 comments:

amiey lee said... [Reply]

alahai cik jue - tak leh tdo ke mlm tadi..takpa jap g tgh hari smbung tido k..

hee yela selalu g the mines tapi tk jumpa

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Uiks cik jue, tahan mata.. ;) Cantek umah baru cik jue ni.. Lembut mata mandang.. ;)

Ati Masrif said... [Reply]

macma tulah selalu berlaku
kalau kak ati tido petang
payah benor nak tidur malam :)

pandai jue buat header tu..cantik

bleh ajar kita tak?

Zana Adieyza said... [Reply]

rumah pink! zana suka.. hihihi..

boleh tahan eh mata tu? kalau zana, confirm dh tertido2 kat office.. hihi

anie said... [Reply]

WOW U LOOK PINKKKKK...
TEMA BAJU RAYA TAHUN DEPAN KAN...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

amiey:tulah pergi mines selalu tapi tak pernah jumpa..lain kali kita kena janji nie...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

amiey:tulah pergi mines selalu tapi tak pernah jumpa..lain kali kita kena janji nie...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

Salina@IbuAqil :memang mata jue selalu mcm gini...10Q...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

kak ati :boleh kak..nanti jue ajar ye...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

zana: 10Q zana...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

anie:raya baru lepas kau dah ada tema...cayalah

Mama Gee said... [Reply]

lawaa je baju pink ni :)

kayrul-shah said... [Reply]

lama betul tidur tue..nie maunya kalau dah tidur lagi susah nak bangun...hehehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa