Monday, September 12, 2011

Tempek GAmBAr Raya Versi kelUarGa...

Pagi semua....Sihat Tak???
Alhamdulilah cik jue,farisyah n cik hubby sihat.....

orang dah lama cerita pasal raya..
cik jue ni baru terhegah2 nak tempek gambar...
oklah kali ni nak tempek versi keluarga dulu...

Raya Kami di sungai Buluh...
(turn hubby ok)

kami di pagi raya
model ketupat...aunty nie

kekasih hati cik hubby...

cik jue n kekasih hati cik hubby aka moyang farisyah

aunty ta aka tuan rumah...
bersama rendangnya...

bersama anak tersayang....
(sepupu cik hubby)

dan inilah kami di pagi raya...
walaupun tak semua family hubby ada tapi alhamdulilah happening jugak...



(ini jelah yang cik jue boleh tempek kat sini sebab kalau semua mau tak lalu kamu semua nak tengok....)
pasni versi kami bertigalak...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Nana said... [Reply]

owh raya kt kl ke
sama la kita heee

MamaYatie said... [Reply]

eh..bukan hubby cik jue org johor ker? ke akak yg fenin..hahaaa

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

MAMA YATIE:MEMANG ORG JOHOR TAPI TAHUN NIE BERALIH ARAH RAYA KAT KL

aanie said... [Reply]

meriah gak tu....biasanya budak2 yg memeriahkan suasana..

Rizziela said... [Reply]

Yang penting happening kan? budak budak yg paling suka bila hari raya..dapat collect duit raya :D

Salina@IbuAqil said... [Reply]

meriahnya cik jue.. ina suka sgt bila suasana meriah2 mcm ni.. yelah bilangan keluarga belah ina ciput.. bila msuk keluarga besor ni rasa happening sgt.. ;) sronok!!

eB ezrin said... [Reply]

uish meriah tuh... nak join :)

LYAfrina said... [Reply]

y penting ada potret family...
mmg meriah

ch@ said... [Reply]

tempek je cikJue, mesti dtg tgk munye. hahaha. kulihat hijauuu di sini, tapiii siapa yg org Johor ni cikJue? hrmmm (sambil menggaru dagu)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

cha hubby orang johor tapi tahun ni kami beralih arah raya kat KL sebab family dia orang pilih kl untuk beraya...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa