Tuesday, September 13, 2011

kami ikut Versi....raya part 2

Oklah semlam Versi Keluarga ari Ni versi Kami bertIga PuLak ye...
ok sebelum nak tempek gambar tue ....nak jawab pertanyaan beberapa orang yang bertanya....

"kenapa raya kat KL....bukan Cik Hubby Orang Johor ke?

ok jawapannya ialah...

cik hubby memang orang johor tapi tahun nie kekasih hati cik hubby aka tok dia pilih KL @ sungai buluh untuk beraya maka kami yang menurut perintah ini mengikut ajelah kat mana kekasih hati beraya kat situ lah kami beraya....jadi tahun ie kami raya kat sungai buluh sampai petang raya ke dua....dalam pukul 6:00 petang kami dah bertolak ke umah cik jue....

oklah sekarang sesi kami bertiga lak....

versi farisyah




Versi cik Hubby n Farisyah

time ni ayah duk cakap telefon dengan mak cik jue ..dia sibuk nak suruh orang ambil gambar dia dengan ayahnya


versi cik jue n cik hubby pulak...

gambar kurang cun ..farisyah yang ambil..

suka gambar nie....


versi ibu dengan farisyah...
sekeping aje......



oklah cukup dulu...jap2 lagi versi kami bertiga..ala2 gambar keluraga gitu...
(gambar kami mcm versi banyak lagi tapi cik jue tapi semuanya tak bertudung....tue yang tak boleh letak.....)



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

@e_da said... [Reply]

cantik baju akak sedondon ngan farisyah

Aku Ibu Muda said... [Reply]

suka baju sedondon tu :)

LYAfrina said... [Reply]

CIK JUE..OK LA TU.. DAH BLH DIHARAP ANK DARA CIK JUE AMBIK GAMBO:-)

chichi said... [Reply]

amboi baju sama mak dengan anak ni ye..heheheh

Sidratul Muntaha said... [Reply]

naper tak kabo raya sg buloh.
meru dah dekat dah dgn sg buloh tu cik jue weih..

zaidah said... [Reply]

versi cik jue ngan farisya comel aje....cantik baju sedondon...pink...

anie said... [Reply]

bila nak pakai baju raya nie...22hb ye...hihiihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa