Wednesday, September 14, 2011

AdikKU di LaMar Orang....

morning semua -
( autopublish dari cik jue)

hari raya ke tiga...
cik jue dah sampai terengganu...
sepatutnya pagi raya ketiga baru gerak..
tapi ada rombongan nak datang..
jadi kami balik awal...
maklumlah cik hubby menantu kesayangan***wink***

adik cik jue telah dilamar orang...
satu negeri jugak dengan cik hubby...
datang merisik je tapi terus bertukar menjadi bertunang
yang tak tahan terus letak tarikh nak buat kenduri...
maklumlah jauh susah nak datang 2/3 kali...
kesian adik kami tak buat pelamin pun untuk dia..
sebab katanya datang merisik tak sangka samapi ada sarung2 cincin..

sekarang si bakal pengantin tengah pening...
tarikh dekat sangat persiapan masih lagi zero...
2/12/2011- jemputlah datang kenduri kat rumah cik jue...
nanti cik jue kasi kad ye.....

kami 3 beradik...cik jue paling kembang..
cik jue ada sorang kakak..lagi kecik pada yang lain...

rombongan yang datang 8 orang dewasa

tengok cik hubby memang menantu kesayangan...
yang tudung biru tue my mum...

kesian mak lang tak de pelamin...

cium tangan mak mertua tue...

senyuman gatal mak lang...

bakal adik ipar cik jue....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

MamaYatie said... [Reply]

waah..darah manis la mak lang..iskk..dekat benor yer Jue, kalo mak pun fening gini...huwaa

MamaYatie said... [Reply]

waah..darah manis la mak lang..iskk..dekat benor yer Jue, kalo mak pun fening gini...huwaa

Aku Ibu Muda said... [Reply]

wahh....yg ni nama apa eh kak na...kak an tak ingat...hehe...kenal hok atas2 je, adik2 tak ingat nama.... :)

kak juhani belum lg kan?

cik dah faridah said... [Reply]

bertunang mengejut la ni..dakpe kawen nnt wat pelamin grand gitu...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

Kak AN :yang Ni juhaidah..umur 25..
yup kak ngah @ juhani insyallah 24/9/2011 bertunang....

LYAfrina said... [Reply]

dah jodoh,, cik jue, jgn lupa jemput lya..sure blh pegi nnti..he3.

maszmadi said... [Reply]

tahniah jue bakal dapat adik ipar.. moga semua dipermudahkan yerk walau tarikh dah dekat sgt kan..

Ya ALya said... [Reply]

insyaalalh ada rezeki nak gak sampai ke terengganu tu......hehehehehehe.....tahniah buat adik jue.....

eB ezrin said... [Reply]

tahniah yer... suker tgk wajah bakal pengantin, berseri 2:)

anie said... [Reply]

tahniah bakal dapat adik ipar..meriah la lagi rumah ko nanti..best..best..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa