Wednesday, August 17, 2011

WW...Mood


hati ini betul rawang kes semalam...
tak pelah mungkin rezekiku cukup disampai sini...
aku redha tapi kekecewa tetap melekat kat hati aku n hubby...
sabarlah abang...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

~ yus ~ said... [Reply]

kenapa ni cik jue? apa yang terjadi semalam?

Tentunya bukan kerana farisyah merajuk tu kan..

Sabar dan redha dengan ketentuanNya ya. InsyaAllah, moga yang berita yang lebih baik akan menyusul dan mengubat kekecewaan cik jue dan hubby

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

Yus:bukan farisyah tapi pasal opis..kecewa sangat kak yus..tapi kami redha je..mungkin dah bukan rezeki kami lagi...

@e_da said... [Reply]

aduhai nape ni cik jue... kalau sedih banyakkan doa ya.. semoga terubat kesedihan di hati

airis naufal said... [Reply]

knpa k.jue.. cite la.. kesian k.jue, pas satu2 masalah dtg..sabar ye kak..dugaan tu..

cik dah faridah said... [Reply]

jgnla bermuram durja duhai sahabat..tabahkanla hati...stiap yg berlaku adalah dugaan..

cik jue..ni kes org tabur pasir tu erk...sabola...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

@e_da: memang sedih tapi redha..

ayu;biasalah opis punya hal....

anie said... [Reply]

Aduh jue.. Np pulak pasal kat opis tue.. Ko anggap je segala yg berlaku pasti ada hikmahnya tau

Baju Kurung Budak said... [Reply]

Salam.
Dugaan di bulan puasa kot? Kena banyak bersabar ye kak.... [",]

Aku Ibu Muda said... [Reply]

org tabur pasir la ni ye

Ya ALya said... [Reply]

sabar la wahai cik jue......

SiTi said... [Reply]

sabar ye...mungkin allah tgh menguji

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply]

moga cik jue tabah k

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa