Thursday, August 11, 2011

Mana HiLang Nie....

Salam Ramadhan hari Ke 11-
masih belum berbuka kat luar...
lewat mcm mana pun tetap masak....
yang penting malam ni @ esok nak balik umah mak cik jue @ ketengah jaya... terengganu....

mood :happy sangat
status:Lalalala Nak BAlik Kampung

apa yang hilang nie...
dah lama ke hilang????


yang hilang tue ...
BE dari NuFFnanG...
Lama duk Intai2
BE baru satu pun Tak Muncul....
Selepas SeMua Dah Bertukar Me seJak 2 MinGGu Lepas...
sampai sekRang Tak de BE....


LALALALALA
NuffNang sayang KasilAh BE...
Boleh Buat BeLanja Naik Raya.....



"agak2 nuffnang kasi Tak......n Tahniah Buat Teman2 Blooger Yang Telah 'mengcashkan " cek dari NuffNang ...Boleh Buat Belanja Raya....."

...............ye DoK...................




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Aku Ibu Muda said... [Reply]

baru ada rm50++ ni, tp mls nk cashout lg...tunggu beranak banyak lagi...hihi

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Yerlah!! IbuAqil punya BE pun tggl seketul je.. Itupun jenuh nak dapat 1 BE.. hukhukhukhuk sedey!!!

Salina@IbuAqil said... [Reply]

Yerlah!! IbuAqil punya BE pun tggl seketul je.. Itupun jenuh nak dapat 1 BE.. hukhukhukhuk sedey!!!

~ yus ~ said... [Reply]

sama dengan kak yus. Dah hampir sebulan takde BE baru...huhu

~izan~ said... [Reply]

ada la tu tak lama lg..hehe...izan ni tahu sebut je tp xpenah check hehe..paswd pun dah tak ingat huhu

LYAfrina said... [Reply]

xpe..rajin update & bw..insyallah... ada rezeki adalah..mybe skrang turn org lain lak... y pting enjoy menulis:-)

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

nak ikut jugak balik ketengah..uwwwwaaa..raya baru balik..huhuhu

ch@ said... [Reply]

kita punya BE pun dah hilang tah mana. smua dh metered. biarlah dia.

bestnya cikJue balik kampung, mesti mkn ketupat sotong lagikan? rasa nak ajak abi beraya kat terengganu la.

eB ezrin said... [Reply]

eB kes kronik sbb x leh tukar email nuff. hu3

L said... [Reply]

huhu.. xkesah pun..

sy syg awak?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/kasih-sayang.html

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa