Tuesday, August 23, 2011

kisah di pagi hari...





salam semua...
hari ke -23 kita berpuasa..syukur alhamdulilah..semoga terus diberkati...

seperti biasa nak bercerita kisah anak dara pengarang jantung cik jue...
mesti korang bosan baca blog cik jue nikan...asyik kisah anak daraku je...
takpelah kalau korang tak suka janji cik jue suka....

kisah jumaat lepas...
seperti biasa ari jumaat sekolah farisyah memang kena pakai baju kurung...dan baju kurung pun dah di tetapkan oleh cikgu..ala2 mcm uniformlah jugak...
tapi jumaat lepas farisyah tak pakai uniform sekolah sebab ****** (x payah cerita sebabnya..buat malu je)

oklah jomlah kita layan gambar farisyah buat aksi pakai baju kurung baru polko dot ...
first time pakai ingat nak buat raya tapi baju raya kami dah buat yang lain sedondon dengan ibu....jadi tak jadi buat raya pakai jelah .....



1.gambar kat lobi opis.....depan tadika farisyah
2. dalam opis ibu....


1.kat dalam kelas...
2. bergambar dengan auni..(baju yang auni pakai tue..uniform ari jumaat)
3. lagi dalam opis ...


bergambar dengan nenek aka CC faridah...

bergambar dengan Atuk aka CC Hamidon...



setiap pagi farisyah akan singgah opis cik jue dulu..baru cik jue hantar dia sekolah..memanglah dia peramah sangat dengan member2 opis cik jue...
farisyah ni ada ATUK,NENEK,OPAH,MUMY,UMI...
mcm2lah gelaran lagilah...


"AuntY n Uncle Semua..cantik Tak Baju KurunG Cha Nie?????"



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

ch@ said... [Reply]

mestila cantik. cha yg memakainya pun sungguh comel. pakai cekak ada bunga mcm auni, lagiii comel. hehehe.

aizamia3 said... [Reply]

comel.. ;)
dengan rambut pendek tu.. sweet je nengok..

Ya ALya said... [Reply]

cantik baju..tangan getah lagi tu......

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa