Tuesday, August 23, 2011

ketagih.................

sapa yang ketagih.....
apa yang ketagih.....
malas nak cakap....

tengok ajelah.....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

inilah rupanya...
padahal masa kecik cik jue tak pernah pun kasi dia tidur dalam buai..
ni cerita kami balik kampung ari tue...buai ni utuk sekecik...
tetiba pulak anak dara ni gatal pi naik....


farisyah oh farisyah....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Nana said... [Reply]

HEHEHEHHE
DAMIA PON SMA
KLW NAMPAK BUAI TINGIN LAK DIA NAK NAIK

aizamia3 said... [Reply]

anak2 memang tak pernah diajar untuk tidur dalam buai tapi kalau balik kampung, nenek2 dorang memang rajin melayan tidurkan dalam buai.. nasib baik bila balik rumah tak merengek nak tidur dalam buai..

cik dah faridah said... [Reply]

Fatihah tido buai time tegari jerk...biar lama sket tidonyer...mlm tido sendirik...

Salina@IbuAqil said... [Reply]

alahai... comelnya.. Aqil ada 2 buai akak.. dulu 1 letak umah pengasuh 1 dkt umah.. kemana pegi angkut buai.. skrg baru lega skit.. ;)

farhana aka isteri fakri said... [Reply]

oloh3..farisyah ni..sweet nye..farisyah nk adik kot cikjue..

eB ezrin said... [Reply]

ala, musti rindu sgt tuh :)

aanie said... [Reply]

hehe, dia teringin tu...

~izan~ said... [Reply]

sekali sekala yer lepas kempunan hehe

anie said... [Reply]

ala...so sweet...

ch@ said... [Reply]

dia nak merasa. kecik2 mana rasa naik buai.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa