Wednesday, August 10, 2011

DeNGan PatunG pun BoleH...




alhamdulilah hari dah 10 hari kita sudah berpuasa............moga ibadah kita terus diterima oleh ALLAH
Berbalik pada tajuk..anak dara cik jue nie kalau bab posing kat mana2 pun boleh..... oklah cik jue tak boleh nak cerita banyak... jadi kita layan jelas gambar... bersama patung di kedai baju ...at JB

farisyah suka baju yg patung pakai tue..


farisyah memang suka posing pantang tempat cun mesti nak posing...
"ibu cepatlah ambil gambar farisyah nie"



anak daraku sayang.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

zaidah said... [Reply]

seksi betul patung tu...nasib baik farisya cover....

ch@ said... [Reply]

ooo dah pandai request eh. kena tunggu oni lak. tapi rasanya, oni lebih suka pegang kamera ambil gambar.

Aku Ibu Muda said... [Reply]

auni pun dah pandai mintak snap gambar dia posing...huhu

eB ezrin said... [Reply]

tunggu auntie tau, nanti auntie amekkan :)

Ya ALya said... [Reply]

mintak mama belikan baju yg kt patung tu......mesti comel kan.....

anie said... [Reply]

Klu ariq mesti Xmo amik gbr kat patung..dia Kate hantu..haha

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa