Friday, August 19, 2011

Bila MereKa Duduk berdua....

SaLam Ramadhan semua....alhamdulilah kita berada di hari yang ke 19....moga kita semua diberkati ALLAH


aLHAMDULILAH jugak..semakin hari jue dah semakin tenang...
moga ALLAH terus memberi ketenangan ini berpanjang....


berbalik kepada tajuk...
"bila Mereka Berdua"..
sapa yang berdua?????
xtvt apa ye???

jomlah layan...


tengok bila kepala mereka bersatu...

inilah yang dilayannya...


tak tahu games apa dia org layan...


sampai ibu ambil gambar pun tak layan...
inilah jadinya..

"BILA MEREKA DUDUK BERDUA"

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

eB ezrin said... [Reply]

alamak, cam aerish la, asyik berkepit ngan babah dier jerk. hu3

wahida said... [Reply]

kalau dah dpt main game mmg tak nampak org lalu lalang dah...

huhu...

~izan~ said... [Reply]

seronok tgk kan..izan dpt tgk sekali sekala je la situasi mcm ni..

tp kan kalau PSP tu,kalau jem,izan pun xpndai nk restart.punya la tak tahu psl game huhu

aanie said... [Reply]

asyikk sgt main game...inilah dikatakan ayah dan anak sekepala...hehe

dilazfamily said... [Reply]

manja sungguh cha nie.mesti anak ayah nie

ch@ said... [Reply]

haha. anak ayah katakan. mestila dgn ayah. janji dia tak buat perangai sudah. kita pun sng hati.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa