Tuesday, August 16, 2011

Bila Dia Merajuk...


Nak Kongsi sekeping gambar....
bila anak daraku merajuk....
biasa kita tengok gambar farisyah yang suka tersenyum je kan...
kali ni ni ambil kau muncung boleh ikat gitu..........






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

ch@ said... [Reply]

meh sini aunty nak cuba sangkut air nes o kat muncung tu. hahaha.
sesekali mogok ye, menguji ketahanan mental ibu. comel je.

Mama Kembar 3 said... [Reply]

cik jue, walaupun muncung tp farisyah ttp cute. muncung ada gaya tuh hehehe

eB ezrin said... [Reply]

mama eB kalo g2, dier kt leh sanggut kat hanger ;p

Ya ALya said... [Reply]

cik jue muncung farisyah sampai gitu,apala yg dia nak tak dapat tu........

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

ch@:betul sekali mengajuk memang parah...

Mama kembar:hahaha ada gaya..

Eb:memang boleh sangkut hanger...

Ya alya;dia marah ibu ngan ayah dia pilih baju tak layan dia ..pastu adik snaplah gambar dia muncung tue...

anie said... [Reply]

Hah ni merajuk ikut sape nie..mat poji ke cik jue kita hihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa