Thursday, August 18, 2011

Biarlah ..Bukan Rezekiku...

salam semua hari ni dah masuk 18 hari kita puasa...syukur alhamdulilah....
kalau korang perasan cik jue punya N3 semalam semuanya penuh emosi..begitu jugak dengan FB...
rasa mcm tak boleh nak terima...sedih sangat...sebab semua ni tak jangka jadi...
cik jue malas nak cerita panjang ..cuma cik jue ingin katakan ...
cik jue dah redha apa yang terjadi..walaupun sebenarnya pahit untuk cik jue telan tapi sepahit manapun terpaksa cik jue telan.....

moga apa yang berlaku ini ada hikmah dan ada yang lebih baik akan menunggu cik jue...
rezeki ALLAH taal di bumi ini luas ada dimana ....

dan kata ini buat aku redha....10Q my sis..love u so much

setiap apa yg berlaku mesti ader sebab & musababnya. adr hikmah yg tersembunyi.Allah jua yg maha mengetahui.REzeki tu bkn terletak kt tagn diorg.Akan ada balasan bg org yg menzalimi org yg lain.semoga kita x termasuk dlm gologngan itu.Amin

......klik untuk pembesaran...


seperti kata
LYA aka Mama AsYa

Bila aku di uji...
Itu salah satu bentuk kasih sayang yang Allah tunjukkan..
Ya Allah... Tunjukkan jalanMu..




tq for all my friends....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

12 comments:

Mama Kembar 3 said... [Reply]

Betul tu cik jue, insyaAllah ada hikmahnya nnt. Teruskan bersabar ye cik jue.

amiey lee said... [Reply]

cik jue- byk bersabar ye... insyaAllah Allah akan beri yang lagi baik dari sbelumnye

MamaYatie said... [Reply]

sabar yer jue..kdg2 Allah tak bg apa yg kita mintak skrg ni sebab Dia sedang merancang sst yg lebih baik utk kita..Insyaallah..!

@e_da said... [Reply]

Sabar ye Cik Jue.. doa byk2 di bulan ramadhan ni.. semoga allah beri yg terbaik selepas ni

Liza Razak said... [Reply]

akak byk2 bersabar yer :)

Sidratul Muntaha said... [Reply]

sabar jue..
doa byk2..
nak2 mlm terakhir ramadhan ni jue..
doakan dan luahkan semuanya pada ALlah.
Allah Maha Mendengar,jue.
dan jugak,setiap ujian tu bukan bermakana Allah tak sayang.
kerna Allah sayanglah,Dia uji selalu untuk diberi sesuatu yang kita tak jangka.
Jue,selama ni jue b oleh bertahan dan sabar dgn perkara2 farisya..
makanyanya,ujian kali ini jue kena sabar juga demi anak.
redha pun kena juga jue.

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

mama kembar 3:insayallah ada hikmahnya..

amiey lee:10Q insayallah

MamaYatie :10Q...

Liza Razak :10Q dear

Sidratul Muntaha :ayu terima kasih..

eB ezrin said... [Reply]

sesekali kiter diuji sampaikan kiter raser mcm x mampu nk menaghadapinyer.. tapi Allah lebih mengetahui & tahu thp kemampaun umatnyer... bykkan sabar yer.. insyallah ader hikmah disebaliknyer... :)

wahida said... [Reply]

setiap org ada dugaannya...tapi Allah takkan turunkan ujian jika tahu umatnya tak mampu menghadapinya..

bykkan sabar..teruskan berdoa...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply]

tol tu cik jue, kalo dengar citer pasal kita lagik tragis k, sampai meleleh air mata, tapi tu semua dah suratan takdir untuk kite...jangan pandang belakang, pandang deopan je

Yan said... [Reply]

sbnarnye kite masih tak berapa clear ngan keadaan cik jue skang ni..
kenapa???
cik jue/asben kene buang keje ke?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

Yan: Tidaklah sampai di buang kerja..kami berdua GOV mana boleh kena buang kerja tanpa sebab...
tp income sampingan kami di tarik kerana yang bergaduh tu durian dengan durian....kami yang mentimun ni jadilah mangsanya...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa