Tuesday, August 9, 2011

BAju Raya Tak Jadi Nak Raya....


Alhamdulilah HAri Ke 9 Kita BerpUasa...
Moga AllaH memberkati kIta semua....
Sepanjang bUalan puasa Ni Tak de Appoiment Untuk Farisyah....lega sikit Dapat Bercuti Selama sebulan TanPa perlu Ke Hospital....

tapi bulan 9 terus ada dua...
20/09/2011 - IJN
22/09/2011 -putrajaya....

opsssss
kita berbalik kepada tajuk....
kisah baju raya tak jadi nak pakai raya...
cik jue dah beli baju raya farisyah sebelum puasa..
bukan semangat tapi memang dari dulu lagi memang mcm tue setiap tahun...
kami akan beli baju farisyah sebelum puasa
tahun ni kami hanya beli
4 t'shirt
1 helai seluar Jens (sebab yang tahun lepas ada boleh pakai lagi 2 helai )
2 pasang dress....
dan
dua pasang baju kurung...
1 sedondon dengan ibu dia :-))

dan my mum aka mak tok
telah menjahit satu dress ala princess untuk cucunya...
maka
sepasang dress telah dipakai oleh anak daraku kerana
rasanya banyak sangat nak pakai time raya....
(hahaha ibu dia gatal pakai untuk anak dara dia)

oklah layanlah baju raya yang tak jadi raya oleh anak daraku nie....

cantik tak baju cha...


posing itu penting...

peminat angry bird


atas ESCALATOR pun jadi...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

LYAfrina said... [Reply]

MMg comel la.. buat sendiri k ni??? sama la cam lya..mmg b4 raya dh beli baju tuk asya... pasu blh trus transfer k raya.. kiranya utk raya nanti just nk cri kasut & jeans je... tu pon kasut dah ada 2 psg y sedia ada & blum d guna...tp ala2 sport sket..nk cri kasut y blh pakai dgn dress & bju krung lak..

Aku Ibu Muda said... [Reply]

cantik! kak an pun jaet gak baju auni...yg dah siap 2 lai dress...otw ada 3 pasang lg...2 baju kurung selai dress...

amiey lee said... [Reply]

hahahah alahai baju raya dh dipakai dulu... huhuh kta plak kna nyorokkan smeua baju baru kt tempalain..nnti asrah nampak dia pun nak pakai

Ummi Eisya&Amani said... [Reply]

selalu bebudak gitu la kan..kita kecik2 pun mcm tu gak..hihi..

ch@ said... [Reply]

anteknyaaaaaaa-kata Oni.
siap ada reben besar lagi, sama macam kita, beli dress pastu sarungkan kat Oni, hahaha. saje je.

anie said... [Reply]

Mak ko buat ke Jue...cantik tul..ni Sape yg xsabar nk palatial ibu ke farisyah

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa