Friday, August 5, 2011

9 Tahun Ku Menyenalimu....6 TAhun Kami Bersama

syukur pada allah kerana memanjangkan umur...
syukur padamu ya ALLAH kerana jodoh yang telah kau tetapkan kepadaku...

9 tahun yang lepas (1 ogos 2003)

aku diterima untuk menjawat jawatan di dalam GOV...
sepanjang hidupku tidak pernah aku berpisah dengan keluargaku kecuali time aku belajar je dulu..
tu pun tak jauh dari rumah....
aku rasa keseorangan......
tetapi "dia " menghulurkan salam perkenalan...kerana time tu dia pun sama2 lapor diri bersamaku...
dari situ aku menjadi kawan baik dia,teman bergaduh dan teman dia berkongsi masalah denganku...

bertarikh
3/11/2003 (hari kedua berpuasa)

di melamarku ingin menjadi suri dihatinya...
status kawan baik ingin ditukarnya menjadi pasangan untuknya...
alhamdulilah mungkin sudah tersurat jodohku untuknya....
akhirnya aku menerimanya dengan seikhlas hatiku....

9/02/2005
aku sah menjadi tunangan orang


dan

6 tahun yang lepas....
(06/08/2005)

aku sah menjadi suri di hatinya...
alhamdulilah..
pelbagai dugaan yang kami tempuhi bersama
manis pahit semuanya ada tapi
alhamdulilah kami dapat tempuhi bersama .......




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

Sidratul Muntaha said... [Reply]

azakallahu khayran..
alhamdulillah cik jue..

anie said... [Reply]

semoga jodoh mu berpanjangan...amin..

wah xtahan tengok muka mat pojie masa muda2...hihi

ch@ said... [Reply]

sweet je, hubby cikJue mengembang dgn baik hasil jagaan cikJue. hihiii. semoga ikatan yg dibina terus kekal hingga hujung nyawa. TAHNiAH cikJue.

aNa said... [Reply]

alhamdulilah..semoga kasih dan sayang terus mekar mewangi selamaya..

MamaYatie said... [Reply]

happy anniversary Jue & suami...semoga Allah sentiasa merahmati kalian berdua..amin!

~izan~ said... [Reply]

esok eh anniversary cik jue? hepi anniversary yer cik jue..moga jodoh kalian kekal ke akhir hayat... Amin..

wahida said... [Reply]

hepi anniversary cik jue...semoga kekal bahagia bersama hendaknya...amin...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said... [Reply]

happy anniversary both of u.. =)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

ayu: alhamdulilah..

anie:alhamdulilah n terima kasih..poi time tu kurang cukup makan.hahahah

ch@:aminnn....

aNa: insayallah harap kekal selamanya..

MamaYatie :tq kak ati....


izan:yup esok....

wahida:10q

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ : 10Q

~ yus ~ said... [Reply]

semoga jodoh ini terus kekal hingga ke akhirnya ya cik jue...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa