Monday, July 18, 2011

TerIMa KasiH Cha.....

salam semua.....selamat pagi ye...
Hari pertama kerja minggu nie....
mcm mana ok tak....weekend korang apa cerita???

weekend cik jue...di habiskan di johor bharu ...rumah cik hubby....
mlm td baru sampai ....lebih kurang pukul 11.45 mlm....
mengantuk jugak lagi ari nie....

masa sampai umah mlm tadi entahlah terlitas nak buka peti surat....coz cik jue ni org paling malas nak chek surat....
tengok 2 ada pos ekspress utk cik jue......
apa lagi bergesa2....tengok alamat pengirim dah tahu dari sapa.....

ch@ aka umi oni....

korang nak tahu apa isi dalamnya....




sekeping kad bezday yang comel sangat dan gelang yang comel...
sempena bezday cik jue ari tue.....


gelang tangan yang ade buat strawberry (gambar tak clearlah)





Terima kasih cha...teruja + terkejut dapat hadiah dari cha....
tak tahu nak cakap apa...

terima kasih banyak2 ...............



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

ch@ said... [Reply]

sama-sama kasih. suka bila cikJue suka. dan kerana gelang cantik tu jugala kita pun buat utk kita satu. hahaha. maaf lambat cikJue.

Imaan09 said... [Reply]

wahh bestnyaa.. xclear, tp mesti gelang tu sgt kiut..

farhana aka isteri fakri said... [Reply]

wah..sonoknye dpt hadiah..cute je nmpk gelang 2.klu clear lg la cute kot..

Sidratul Muntaha said... [Reply]

ari sabtu aku bakin2 la ape lagi..
huhu..
tu jerlah aktivit tuk diri sendiri yg aku reti buat.
nak tgk tv,askar 2 org tu conquer..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa