Monday, July 18, 2011

Sweet sangat....

Rajin sikiT ari Nie....
Nak cerIta pAsal BaLik Johor Tapi Tak de yang Menarik....
adelah beberapa keping gambar yang boleh kongsi...tapi nanti dulalah....

Oklah Nak Kongsi sedekit cerita FarIsyah...
sangat Sweet dan Mula2 tue amatlah menyentuh Hati....

farisyah suka sangatkan selimutkan cik jue atau cik hubby tidur jika kami tak pakai selimut masa tidur...
susah payah tarik,betulkan selimut untuk pastikan ibu n ayah dia tak sejuk bila tidur...
bila kita alihkan selimut tu....sajalah kasi nampak kaki ke.....
dia pasti bangun dan betulkan kembali selimut tue....
so sweet ...terharu betul tengok farisyah buat mcm gitu......


apa perasan korang kalau anak korang buat mcm gini....???
sweetkan.....






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Mama Zara said... [Reply]

mcm auni plak, kalau dia tengok sejadah papa dia mcm terlipat2...dia akan gi betulkan...luruskan bulu2 sejadah tu...

sampai tak jadi nak smayang papa dia! hihii...

LYAfrina said... [Reply]

comelnyer..msti tsentuh perasaan kn bila ank buat g2

amiey lee said... [Reply]

wahhh sweettttt...mcm kta jugak cik jue..suka bila sarah pujuk..huhuhu kalau buat2 nangis nnti sarah datang tepuk2 n usapa kepala..pastu ashraf dtg meneyndeng peluk ibu dia..huhuhu

anie said... [Reply]

bagusnye anak ibu nie...memang terharu sangat...

Bionic women said... [Reply]

anak2 sekarang memang sangat prihatin kan???
Pandai farisyah

MamaYatie said... [Reply]

huhu...terharunya...mesti dia dpt feel yg mama & ayah selalu selimutkan dia..makanya dia juga buat benda yg sama..bagus farisyah!

~ yus ~ said... [Reply]

Memang sweet....sayang farisyah pada ibu dan abah dia ni..:)

dilazfamily said... [Reply]

memang sweet.dia tak nak mak ayah dia sakit tu.bijaknya cha nie

ch@ said... [Reply]

sgt sweet. sama ngn oni. tapi oni tak pandai lagi btl2 kan selimut, cuma dia letak je selimut tu atas badan. dia sendiri tak pakai selimut. rasa mcm dihargai.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa