Thursday, July 14, 2011

Segmen...Jom Komen Blog Cik Jue...

Salam Khamis semua......
alhamdulilah pagi ni cuaca sedikit mendung....
sejuk dan nyaman di pagi hari....

oklah cik jue nak mintak pendapat korang nie...
ok tak blog cik jue nie?
jomlah komen mana yang tak ok...
boleh aje komen semua benda...
nanti insayallah cik jue akan ubah dari masa ke semasa...
tulisan?loyout ke?header?...apa2 ajelah

bagi yang sudi cik jue ucapkan terima kasih banyak2...
sayang korang....peluk cium korang banyak2....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

cik dah said... [Reply]

ok jer cik jue...suke belake

aanie said... [Reply]

bg sy tulisan tu boleh dibesarkan sikit ataupun tukar tulisan....sb sy ni rabun...x nampak sgt kalau kecik2 ni...hehe..yg lain ok dah..

zaidah said... [Reply]

secara keselurahannyer ok cuma bagi zai tulisan kat sidebar n font n3 tu mcam berpinar2 skit nak baca...pastu jangan buat center tapi buat aligment...nampak kemas...lagi satu yang follower tu cuba jue letakkan kat sebelah kanan sidebar biar nampak kemas...itu aje kot...hehehe

juliaakmal said... [Reply]

ok jerk..cantik....cuma rasanyan kaler dia kot kena tukar sebab nampak cam kusam je lah....sori ye cik jue....blog sendiri x lah cantik mana komen plak org punye.....

Aku Ibu Muda said... [Reply]

Tulisan kecik kak na...kena bukak mata besar2 bila nk baca...hehe

MamaYatie said... [Reply]

dimata saya comey belaka doh..cuma tulisan jer halus sngt jue

ch@ said... [Reply]

kita ok je cikJue, blog cikJue ni sedap mata memandang sebab kemas je. tu yg selalu mengomen tu.

anie said... [Reply]

tulisan ko bg besaukan sikit..aku nie da la rabun hihihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa