Monday, July 11, 2011

KeraNamu NarutO....

AS-Salam semua...apa khabar korang hari ini.....sihat ke???
ada yang pergi perhimpunan BERSIH ke????
cik jue pergi jugak...Kat umah depan tv sambil memBERSIHkan rumah.....hahahaha

oklah berbalik pada tajuk......
"KERANAMU NARUTO"......
sapa naruto...korang mesti kenalkan.....
ada yang tak kenalke????
kalau tak kena jom cik jue kasi tunjuk gambarnya.....

ok dah kenal ye....yang baju OREN kat tengah2 tue....

ok begini ceritanya....
disebabkan ari sabtu tu kami semua tak keluar mana2...
jadi pada sebelah malamnya....
kami pergilah UPtown kat bangi/kajang.....
saja jalan2 mlm minggu.....
ok nak di jadikan cerita ....
cik jue pergilah buat urut kaki sebab dah kaki cik jue ni sakit2 pastu asyik kejang je.....
selepas siap semuanya......
cik hubby cakaplah...
"ibu tengok farisyah beli apa"
farisyah sorok2kan plastik beg kat tangan dia....
"apa"
"tengoklah"
terkejut campu hairan cik jue dia beli NARUTO....
"pelik je kenapa beli noruto....farisyah bukan suka pun"
rupanya2 ada kisah disebalik naruto.....

sebenarnya..msa cik jue duk urut kaki dia ikut mak teh dia jalan2 kat situ....
pastu di berhenti kat orang jual mainan....
dia main kereta kat situ....
mak uteh dia dah cakap farisyah janganlah pegang2....
tetiba dia terpandang patung NARUTO...
mulut dia menjeritlah...sambil tangan nak mencapai....
tapi NARUTO tu jatuh dah pelapik Kaki nya patah.....

apa lagi bila mak uteh ambil PATUNG tu....
tuan kedai tu tersenyum....
"patah...adik kena ambillah RM 18"....tuan kedai bersuara....
mak uteh tanpa pikir panjang bayar dan terus blah....
farisyah diam tanpa suara...
tu masa dia jumpa cik jue diam aje...pastu plastik beg tu di sorok2nya....
kami tak marah dia pun....
tapi dalam kereta ....
bising jugaklah cik jue bebel kat dia.....
"tulah ibu dah cakap tangan tu jaga jangan pegang2 barang2 kat kedai tu ...nanti pecah,patah sapa nak ganti.....tengok sekarang cha dah patahkan NARUTO....nasib baik mak uteh bayar kalau tak ...ibu tinggalkan cha kat situ nak??????"

kesian pun ada sebab mulut diakan selalu bising....mlm tu sepanjang balik rumah dia dia je.....balik umah dia terus tidur.....
yang dia tahu dalam kereta tu....
"cha mintak maaf lain kali cha tak buat lagi...cha janji"



oklah cha ibu tak marah tapi nak suruh cha tahu jangan suka pegang barang2 kat kedai tue....
cik jue lupa nak ambil gambar Patung NARUTO tue....
ayah dah gam tempat kaki dia tue...
sekarang NARUTO dah kembali elok mcm biasa




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

~ yus ~ said... [Reply]

hehe..pelik gak anak pompuan pun suka naruto, rupanya ada cerita di sebaliknya...

Adik akak yg dah berumur 23 tahun tu peminat naruto dari dulu sampai skrg....pelik apalah best sgt naruto tu..huhu

Pos Terkini ~yus~ Jangan di basuh baju itu...

ch@ said... [Reply]

ini namanya suka nak tak nak KENA beli juga, hehehe.

takpe cha boleh geng ngan aunty ch@ suka naruto.

dilazfamily said... [Reply]

ala.siannya cha .biasalah budak2 kan, yang tak sedap tu kena beli walau tak nak.tak pelah simpan jadikan kenangan biar nanti tak jadi lagi perkara tak diingini

amiey lee said... [Reply]

huhu alahai tak pasal2 kena beli plak

LYAfrina said... [Reply]

hehhehee,,kalo y jatuh tu patung barbie..lagi farisyah suka kan

Mama Gee said... [Reply]

naruto pun narutolah.... :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa