Wednesday, July 13, 2011

"Berangin "Di Pagi HAri

Pagi2 BuaT aku angin.................dah cakap ari Ni aku pergi Bank,member sorang tak datang Kau datanglah Buat kerja kau....kau tu "Pegawai"...Bukan "kerani cabut" mcm aku nie ....dah memang kerja kau ...kau siapkan dulu...jangan nak tinggal mcm tu je...tak pasal2 org lain yang "kena"....
dah tahu due date 15 haribulan......siapkanlah tu memang kerja kau.....
kalau kau ada kecemasan kenapa kau tak telefon je tak dapat datang opis...ni diam aje....
tak pasal2 aku yang kena jawab dengan "bos besar" dah lah tu...
kalau aku tahu senang aku nak jawab masalahnya kau tu buat kerja sorang2 bila time mcm ni aku pulak nak jawab...
nia buat aku angin ni...
lantaklah...jap lagi aku ada tugas luar kat KL....
malas aku nak pikir....sakit hati aku pagi2 dah terkejar2 kesana kemari ...
semuanya pasal kau punya kerja.........




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

cik dah said... [Reply]

sabar cik jue yek..

farhana aka isteri fakri said... [Reply]

senyum seindah suria ye cik jue..jgn mrh2.jgn angin2 pg2 ni.ceriakan harimu selalu k..

♥SyilaSyira♥ said... [Reply]

timing dah naik sgt tu...sabar ye..nanti nak keje luar plk..think +ve ok

ch@ said... [Reply]

sabar je la. kita pun tak suka ngan orang mcm ni, mcm saje mengelak diri. lagi satu org cuti, tapi taktau ke mana. langsung takde khabar. susah nak menjawab.

wahida said... [Reply]

sabar cik jue, sabar...

aanie said... [Reply]

sabar ye cik jue...

zaidah said... [Reply]

sabar cik jue...kat sini pun selalu berlaku perkara yang sama....

Ummi Eisya&Amani said... [Reply]

jgn mare2 la..nanti cepat kedut muka..hihi

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa