Friday, June 3, 2011

Naik Bas PAgi2 hari

Hari Ni cik Jue kerja....Tugas menjaga farisyah di serahkan kepada cik hubby...farisyah alhamdulilah semakin sihat....walaupun hidung masih lagi keluar darah tapi taklah banyak....

bangun pagi2 kejutkan cik hubby...mula2 dia kata nak hantar pi kerja..oklah....tapi farisyah tak bangun..n cik hubby kata pergilah sendiri...kalau naik kereta takut paking tak de...cik jue manalah pandai paking selit2....pastu nak merempit tapi malas pulak ..
ambil keputusan suruh driver panjang...."NADI PUTRA"
sepanjang berkerja dah nak masuk 9 tahun nie...first time cik jue naik bas pi kerja...
sampai opis tengok paking kereta banyak lagi....
macam pelik je...
alamak sebenarnya cik jue terlupa...
"CUTI SEKOLAH"
kalau tahu bawak kereta je.....
hahaha.......



(kisah farisyah kat hospital nanti cik jue cerita kemudian ye.....)


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

Aku Ibu Muda said... [Reply]

cepat2 update citer farisyah :)

kak an nak balik lipis dan kelantan...seminggu cuti...hihi

*tak balik ke kenduri zehe?

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

wat lawak je jue ni.... x pe biler lagi nak merasakan...hehehehe citer farisyah letak pic skali tau...

anie said... [Reply]

ok lar dr kena jln kaki...hihi

Kakzakie said... [Reply]

Kenapa dengan farisya. Kesiannya...
Lama kakak tak naik kenderaan awam.

chichi said... [Reply]

hahahahah..takpe kak beringat itu penting...

wahida said... [Reply]

hari ni mmg sunyi la cik jue...ofis pun tak ramai org...jln pun lengang je hari ni...

ch@ said... [Reply]

takpela cikJue, naik bas pun harus tak ramai orang kan?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa