Thursday, June 9, 2011

Kisah semalam..........Melayang...

As-salam Semua n good morning
Alhamdulilah selamat menjawab exam dengan jayanya..walaupun tak tahu berjaya atau tidak....hahahaha
Selepas habis exam..balik rumah jap ..lepak2 kat umah jap...
lepas sembahyang zohor baru gerak pi KL...
tempak pertama di tuju ialah.....
bengkel exzos kereta.....
sebenarnya rancang nak pi MINDEFF.....tapi cik hubby malas masuk..sebab stiker tak de kena tukar pas ..jadi jalan depan mindeff pun jem sikit....
cik hubby pun melencong terus ke kedai EXzos......
sebenarnya exzos si hitam tu memang dah bengkok...
dan 2/3 kedai yang dia pergi tapi tak berkenan di hati...
nak jugak kedai biasa dia pergi..disebabkan kedai tu kat arae jalan air panas....tu asyik tangguh je...
bila dah sampai area situ apa lagi.....
zum zas zum zas.....................bincag punya bincang
akhirnya melayang RM 400 .....betulkan exzos ,tukar tabung 1, tambah tabung 1..itu paling murah tau..kedai lain semua suruh cik hubby tukar semua sekali RM 800 sehingga seribu...
tak pelah demi si hitam tersayang.....
lepas siap semua barulah berjalan misi mencari jaket cik hubby..dan jumpa....
alhamdulilah sebab pencarian akhirnya berjaya...
dah hampir seminggu mencari jaket baru untuk cik hubby..penat betul...
petang semalam hujan lebat gila....tak tahu nak pi mana dah..kalau nak balik putrajaya jalan mesti jem gila yelah org baru keluar opis....
korang tahu kami pi mana...
kami pergi ke JUSCO AU 2...
nak tengok rumah KACA akedemi fantasia...
ramai orang duk keliling rumah kaca tu...
malas nak join gambar pun tak ambil....
masuk jusco..window shopping je...
sebab dah melayang RM 400...
pas makan terus balik umah...
penat....

si hitam tengah di baiki...
tengok tuan si hitam pun tengok jugak...


gambar kereta satu je...pastu korang layan anak dara posing kat bengkel kereta ye...




oklah kita jumpa lagi ye....

melayang diakhir bulan....................

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

~ yus ~ said... [Reply]

takpe cik Jue, melayang duit sikit demi keselamatan keluarga. Kereta memang perlu selalu di jaga juga, untuk keselamatan di jalan raya, tak gitu?

aanie said... [Reply]

baiki kete terpaksa bayar pejam mata je sebab mahal sgt...kalau x keluar beratus tak sah....huhu

zaidah said... [Reply]

melayang untuk kereta tak ape jue jangan melayang yang lain udahlah...

ch@ said... [Reply]

seronok betul tengok si cha ni bergaya-gaya. bergaya ala-ala sporty sesuai ngan farisha ni, pakai legging dgn skirt pendek. baju tanpa lengan dan cekak. comelnyaaa. oh sport shoes. ala2 nk main tenis gitu.

oh nampak kreta cikJue melayang atas park tu. hahaaa. eee kita tak gemar pergi bengkel.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa