Wednesday, June 29, 2011

Horeeeyyyy..........RindU.............

wah apa yang seronok sangat nie............
mestilah seronokkan......
sebab cik jue nak balik kampung .....................
dah lama rasanya tak balik kampung nie................
rindu kat mak ngan ayah...
walaupun hari2 telepon tapi tak sama tengok muka dia oarang...
pastu rindu nak makan masakan mak....
rindu nak makan ikan singgang pastu cicah budu............(kat sini tak de geng..hubby tak makan ikan singgang)
rindu nak makan ketupat sotong...
rindu nak makan bubur lambuk mok...
rindu nak minum air kelapa petik sendiri dari pokok....
yang paling penting rindu nak popet2 dengan mak.................
banyak cerita nak kongsi dengan mok.........
ye sesungguhnya aku rindu semua itu.................


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

cik dah said... [Reply]

beshnyer cik jue...idah pun rindu jgk nak blk kg..mak dah xde so rindu pd ayah jela...geletik rase hati nak blk kg...

Mama Zara said... [Reply]

bestnyaaa nak balik kg...bila kak na?

the triplets said... [Reply]

seronok sangat bila balik kampung

zaidah said... [Reply]

hati2 dijalan raya yer cik jue...

ch@ said... [Reply]

best-best-best, nanti cikJue share mcm mana rupa ketupat sotong tu ye.

aanie said... [Reply]

sama la ngn hubby sy x makan ikan singgang...x syok kan??

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa