Tuesday, June 14, 2011

aPE pERasaaN Korang....

Semalam Buat Bw....saja petang2 habiskan masa bosan...
terbaca satu luahan perasan seorang blooger nie....
rasanya tu n3 dah lama....
cik jue pun tak pernah jengah blog dia selama nie...
entah mcm mana semalam terjumpa.....
apa yang dia tulis.........................
dia luahkan perasaannya.....

"penat aku buat n3 takde sapa pun nak komen...penat aku pikir idea tak de sapa yang sudi nak kongsi......ni mood dah tak de nie........."

alamak sedih pulak cik jue baca....sebab cik jue pun sama kadang2 buat n3 tak de pun orang komen...tapi cik jue tak kisah pun..sebab tujuan asal kita hanya suka2 n Nak abadikan Kisah Keluarga ...kalau ade yang komen kita sukalah tapi kalau orang tak komen takpelah......


tapi kalau korang mcm mana pulak?????
jomlah kongsi...........

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

ch@ said... [Reply]

cikJue sama dgn kita. kadang2 ramai orang komen, kadang2 tak ada pun. kita tak kisah.

tapi apa yg kita perasan, kalau nak orang komen, kita pun kena la rajin mengomen. tapiii kita suka je komen blog cikJue sebagaimana cikJue setia dgn kita. mmuah satu.

cik dah ganu kiter said... [Reply]

idah pun pernah gak rase gitu...
tp lps tu think positif la..anggap blog sbg dairi..org x nk komen nak wat gane kan..

LYAfrina said... [Reply]

mungkin akn terasa sikit.. tp lya berbalik pada tujuan utama lya bblog adalah utk menyimpan memori & kenangan utk asya baca bla besar.. jd.. kalo xde org baca & komen pon xpe.. sebab one day asya akn baca kesemua n3 y mama dia buat.. sbb tu n3 lya byk citer kisah hidup asya & lya.. sbb lya nk asya selami apa y terjadi sepanjang hidup dia

aDieyZa said... [Reply]

masa awal2 blogging dulu pun zana rasa benda yg sama.. tapi zana x berapa kisah sangat pun..

cuma bila aktif blogging balik, zana mula rajin blogwalking.. lps tu barulah ramia yg sudi drop comment kat blog zana..

tp bagi zana, kita blogging ni utk luahkan apa yg kita rasa.. so bukanlah isu yg besar sgt if org x drop comment kat blog kita.. yg pntg kita happy dgn blogging tu..

[-suziey-] said... [Reply]

emm hati org kita xleh nk paksa..so the best is jadi diri sendiri..tulis mengikut kewarasan hati utk berkongsi..dan ikhlas..then terpulang pd org nk baca atau x :)

Ati Masrif said... [Reply]

kalau kita rajin jalan2 blog
rakan2 insyaAllah depa akan
balas balik :)

~ yus ~ said... [Reply]

dari pengalaman akak, adalah terasa sikit. Tapi berbalik pada tujuan asal nak simpan segala memori yg berlaku dalam kehidupan seharian supaya boleh di imbas semula nanti, tak akan rasa kecewa sangat pun.

Apa pun, kalau kita rajin datang blog orang lain dan beri komen, biasanya mereka akan balas balik. Mungkin bukan pada hari yang sama, tapi bila2 mereka terluanglah kan...

Kita sendiri pun tak setiap masa dapat baca entri semua orang yg kita follow dan tinggal komen. Ada masa tak tahu nak komen macam mana..tak gitu cik Jue.

NOR HAYATI PUTRI said... [Reply]

bagi saya pulak, saya x kisah org nak komen ke, x ke, bagi saya, apa yang saya tulis tu, sesuatu yang nak saya ingati suatu hari nanti....lain padang, lain belalang kan.....lain org lain pandangan....

anie said... [Reply]

aduh kali ke-4 aku taip nie..xtau error lagi ke x..

bagi aku xkisah lgsg yang penting blog aku nie utk tontonan anank2 ku bila besar..n 4 now utk tontonan family ku dikampung n kakak2 aku..tapi kalau epul xbaca memang aku terasa hahahahaha....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa