Thursday, May 19, 2011

urut kaki....

Salam Pagi Khamis....cepatnya minggu nie..dah hari khamis..kerja banyak lagi tak siap...tapi masih sempat nak coret sedikit kenangan malam tadi....
semalam pergi cari hadiah untuk teacher farisyah....lalu tepi uptown bangi...tengok kedai dah banyak buka....apa lagi singgahlah .......
ari tu tengok "zizan show"...zizan urut kaki nampak macam best...jadi semalam apa lagi mencubalah...RM 20 untuk dua2 belah kaki...katanya setengah jam ...sebab org tak ramai dia kasi extra lebih dari setengah jam.....
mula2 tu rasa geli...pastu sakit...pastu sedap...macam siakap tiga rasa.....
kena urat yang sakit ...rasa mcm nak terajang je akak tukang urut...tambah2 urat bahagian mata,kepala dan perut.....memang marvelous sedap.....
bangun pagi tadi memang best....kaki rasa tak sakit...


korang pernah try tak????kalau tak pernah jomlah try.....memang best



(ade ambil gambar tapi cabel telefon tertinggallah pulak..jadi layan cerita ajelah....)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

amiey lee said... [Reply]

cik jue kta tak leh a..geliiii..masa bidan nak urut lpas bersalin pun kta geli smpai mak bidan tu cakap kamu ni..kalau suami pegang tak geli plak hahahahahah tapi memang tak boleh la kat kaki geli sgttt

Ati Masrif said... [Reply]

tak pernah lagi...

takut geli n segan lak :)

wahida said... [Reply]

mmg geli kalau urut kaki...mesti menjerit punya!!

ch@ said... [Reply]

sakit masa kena urut, semua rasa pun ada. tapi bila dah lepas rasa lega semuanya. berjalan lancar. teringat masa dalam pantang hari tu, rasa ringan je badan lepas berurut.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa