Wednesday, May 4, 2011

Jalan Kat Ayer HiTam

Alhamdulilah hari ini sedikit bertenaga dari semalam..walaupun masih pening dan demam.....
tapi cik jue mintak maaf tak sempat nak jalan2 kat rumah korang nanti dah ok cik jue jalan2 ....
oklah nak kongsi sedikit cerita pergi AYER ITAM Johor....
walaupun time ni cik jue masih demam kesian pulak kat cik hubby nak bawak tok dia pi jalan2....ok cik jue kekeringan idea jadi jom layan gambar jelah ye.....


mula2 sampai....

bergaya dengan topi baru...panas katanya....

rembetan dari farisyah "DORA"

patung paling banyak dijual..mcm2 bentuk n saiz...

buah-buahan pun ade gak...


kalau nak kawin memang sesui datang sini banyak bekas telur yang cantik2 dan murah bunga telur pun boleh tahan.......


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

11 comments:

[-suziey-] said... [Reply]

best ler farisyah tgk bear2 sume tu..ai pn suka nengok..sopping best..hehe

zaidah said... [Reply]

klu gie sana memang rambang mata sebab memacam diorang jual...tak sah klu tak membeli...

cik dah ganu kiter said... [Reply]

wah beshnyer soping2.....bawak duit jela org kata kan....ayer itam ni biasanyer kain2 pasang pun murah kan..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm..mmg pun bab2 shopping ni..mmg best..kdg2 x penting pun beli gak.. nk wat cmner geram kalau x beli...

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply]

bdk2 sronok la p cni..bnyk patung di jual..

MummyEcha said... [Reply]

nie kalu aku bawa ank dara aku tu mau dia angkut semua patung2 tu....

anie said... [Reply]

sian kat ko demam masa nie kan..nak buat camne demi nenek pozi tersayang ko gagahkan jugak tau...

ch@ said... [Reply]

cikJue demam, agaknya dia tahu kalau cikJue tak demam habis cikJue borong. masa kita kawen hari tu, memang kita beli barang2 kat sini, lagi pun kampung nenek kita tak jauh daripada situ.

nurul iman zainudin said... [Reply]

bestnyerr

nurul iman zainudin said... [Reply]

bestnya tmpt nih...tp x bkesempatan pon nk jln cni

Mama Gee said... [Reply]

bestnya...mama ske plak kt patung yg pink tu...ngeeee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa