Tuesday, May 24, 2011

Hadiah Bezday.....

Bezday lambat lagi tapi hadiah dah dapat.....
macammana tue......
bezday cik jue bulan 6.....tapi cik jue dah dapat hadiah....
alkisahnya.....
cik jue nak beli purse...sebab purse yang ada tue dah koyok tepi dia....
sebab ari ni baru gaji ...jadi cik jue usahlah purse yang cukup2 bajet....
mula2 terpandang purse yang rega dia RM 2XX.....alamak bajet tak cukup....
masa tu cik hubby kata berkenan ambillah ....
macam mana nak beli duit tak cukup nie.....
(cik hubby tak cakap pulak yang dia nak bayarkan ...dia buat muka selamba je....mulut pulak berat nak tanya...abg nak bayar ke......)
oklah belilah yang cukup bajet dan memenuhi kehendak hati.....tersenyum panjang dapat purse tue....
tapikan...masa kat kaunter cik hubby bayarkan.....pastu dengan selamba dia cakap....

"oklah purse ni hadiah bezday ibu tau.....pasni tak boleh request hadiah dah..cuma boleh pilih nak makan kat mana je...."




aduh kecewa betullah ...kalau tahu ambil yang mula2 tadi.....tapi takpelah abang......
TERIMA KASIH BANYAK2....LOVE U SO MUCH......


inilah purse pandangan depan

mcm biasa wajid ade zip....




##korang pernah tak dapat hadiah bezday awal pada tarikh........###

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

LYAfrina said... [Reply]

HADIAH IN ADVANCE LA NI..
SEDAP DOH RASE...

HAPPY BIRTH IN ADVANCE BUAT CIK JUE :-)

airis naufal said... [Reply]

wah.. best btul dpt hadiah awl2..

zaidah said... [Reply]

tak pernah dapat hadiah advance...selalu dapat lambat..huhu...cuma selalu bagi kat asben advance...

anie said... [Reply]

advance..advance..aku pun xdapat lagi tau..kira ok la tu ko da dapat...

ch@ said... [Reply]

tahun ni siap terlupa lagi cikJue. lawak je. tapiii kalau tak dapat hadiah pun kita tak kisah, janji dia ingat nak wish. kalau dapat tu, kira bonus la. nasib baik beday kita awal bulan lepas gomen gaji, hahaha.

@e_da said... [Reply]

cantik....

samala sy pun dapat awal dr hari sebenar..takpe janji dapat kan..

@e_da said... [Reply]

cantik....

samala sy pun dapat awal dr hari sebenar..takpe janji dapat kan..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa