Monday, April 25, 2011

Nak To-up...Jom Teka

N3 ni melakat.....N3 baru kat bawah ye...


Sempena bezday cik hubby tercinta .. yang ke 29 @ 25/04/2011
(tarikh cantikkan hari gaji)
cik jue nak buat teka teki sikit......
nak suruh korang teka hadiah yang cik hubby mintak dari cik jue.... ....
(x tahan hadiah pun siap request lagi)

mudah je korang tak payahlah buat ape N3..
nak follower ke taknak follower ikut suka korang...

cuma hanya perlu

itu je tinggalkan komen korang kat n3 nie

dengan tulis...

SAYA RASA.....................


KORANG BOLEH JAWAB TIDAK LEBIH DARI 2 KALI....
INGAT 2 KALI JE TAU...

hadiah berupa to-up rm 10 ringgit untuk mereka yang jawab dengan tepat dan cepat ...tengoklah kalau cik jue rasa nak kasi lebih untuk pemenang nanti cik jue cakap kemudian ok....


clue ...

"bergerak"

tarikh tutup penyertaan...
selepas N3 cik jue buat khas utk cik hubby n hadiah di pamerkan...
keluar je n3 tu korang dah tak boleh jawab lagi.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

17 comments:

Adyshariz said... [Reply]

saya rasa sebijik motosikal kot..hehe

Nida said... [Reply]

nak tekalah..

1. Video Camera
2. Kamera DSLR..

hehe.. hentam saje ler labu..

Nana said... [Reply]

saya rasa hanphone / motor

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

hanset baru

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

jawapan lagi satu nak pikir dulu

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

saya rasa blackberry @ iphone

Nad @ MamaZakwan said... [Reply]

saya rasa gi cuti2 kot

aNa said... [Reply]

SAYA RASA KERETA BARU..HEHEHE

anie said... [Reply]

nak join jugak
saya rasa basikal le

*azni* said... [Reply]

saya rasa motor baru atau basikal baru..

LYAfrina said... [Reply]

saya rasa......

1. motor
2. jam tangan

aNa said... [Reply]

Saya rasa nk g holiday kot...bergerak lah tu...hehehe

puan nina said... [Reply]

saya rasa kasut..

puan nina said... [Reply]

saya rasa jam

amiey lee said... [Reply]

saya rasa nak mkn kt restoran berputar kot hahahahaha bergerak apa???

ehh besday hubby cik jue dekat2 ngan hubby kita..ari ni besday hubby kta

amiey lee said... [Reply]

saya rasa jam tangan

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

kak na ase

1.kereta/heli remote control..
2.jam tangan....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa