Friday, April 8, 2011

Mawardah Binti Joharizal...

As salam buat semua..salam pagi jumaat ye semua..hari ni idea kurang sikit..tersentap sedikit keranah anak dara mengamuk di pagi hari......
pagi ni nak kongsi beberapa keping gambar bersama teman2..gambar si comel yang baru berumur 5 bulan.......
Mawardah binti Joharizal lahir pada 21/11/2010-di kuantan,anak ke tiga abang long cik jue..anak sedara ke 3 cik jue dan cucu ke 4 dalam keluarga cik jue....suka tersenyum..tapi amat susah nak tidur keran suka nangis dulu sebelum tidur....


jom kongsi.......
inilah wajahnye

 masamnye muka...

ternganga mulutnye...

air mulut menitik2
cantik tak baju saya...ni cik na (ini cik juelah anak sedara panggil cik na) yang beli

saya posing lagi..
ini ayah Gie saya tengah potong kuku..kuku saya panjang..ayah gie memang pandai potong kuku saya yang kecik molek ni....



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

Nana said... [Reply]

alahai kiutnye dia

Suhana Shahril said... [Reply]

uu..mak aii..semangatnya...geram nengok

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

tembamnya pp :) aku pun memang tak reti potong kuku anak.selalu my hubby la :p

wahida said... [Reply]

comelnya dia...rasa nak geget2 je budak ni...

mamaacha said... [Reply]

comel giler

mamaacha said... [Reply]

tembamnyerrrr.....geram sangt

Farra Dhelina said... [Reply]

tembamnyaaaaaa

anie said... [Reply]

bambamnye...besau dr zahra da nie

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

emm..betoi le ani kalah dira n zahra ni...kus semangat...bagus tul ayah gie ni...susah nak jumpa org laki cam gini nih...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa