Thursday, April 21, 2011

Jom Chek Backlink Checker...

As-salam n selamat pagi semua....
semalam cik jue mc....lepas buat n3 nie...terus ambil keputusan nak pergi klinik.....
doktor kata alegik ...sebab tue mata ngan hidung gatal selain dari selsema....
doktor bagi ubat gatal yang sememang mengantuk....balik umah sembahyang zohor pastu telan ubat ...farisyah pun sama cik jue kasi ubat multivitamin n selsema..pastu mintak bantal dan selamatlah bersama2 ibu dia...tambah2 petang semalam hujan lebat...lagi lah best di ulit mimpi indah....

termelalut pulak....sebenarnya nak menjaga teman blogger chek backlink checker...mlm tadi baca mama kembar3 buat n3 NIe...rupanya kisah perbezaan backlink checker dengan OTAi BEN ..yang mencecah 58 ribu....memang jauh ketinggalan cik jue punya pulak baru 550...huhuhu lagi jauh beza.....kalau korang nak tahu korang punya boleh try chek kat sini....



ok jom sama2 kita chek ye.....

"terpikir sendiri bilalah agakknya nak jadi macam OTAI BEN....heheh berangan sendiri"

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

amiey lee said... [Reply]

heee sonok gak ek buat ni

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply]

ape benda ni cik jue, nampak no kita dah ketinggalan, nak pi terjah jap

MamaYatie said... [Reply]

giler byk abg ben punya kan jue...perghhh...tak mampu nak kejor!!

ch@ said... [Reply]

nak kejar Ben Ashari mmg tak la. buat suka-suka je. hahaaa. jauh tertinggal.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa