Wednesday, April 20, 2011

hidung dah penuh....

tidak.....................
ingat dah ok rupanya makin teruk.................air kat hidung nie tak berhenti2 melelah..kepala makin lama makin ting tong....
yang paling tak tahan dahle beresin tak henti2 tambah pulak mata n hidung sama2 gatal....aduh tak tahan betullah......
berjangkit dengan si farisyah lah nie tapi farisyah sampai sekarang tak kering2 lagi air hidungnye...
parah betulkan....
tunduk je air hidung mesti nak menitik....parah2 ......
rasanya sekarang ni musin kot...
budak2 ramai yang demam.....
anak NAA...mama RIFQY
pun tak sihat ...semalam baca status kat FB..
anak naa masuk wad....
kesian IQY...
moga cepat sembuh ye sayang...
kami mendoakan kesihatan iQY seperti biasa amin...








10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

airis naufal said... [Reply]

kak jue ade resdung ke? kalo selsema biasa x melelh n gatal cmtu.. kalo sye, kene habuk or bau belacan mmg jdik cm tu la idung.. pedih, gatal..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply]

ade tapi rasanya ni selsema bias kot...sebab tak makan belacan pun....tak pun habuk fail kot....

anie said... [Reply]

ko jangan turun nanti jangkit...hahahaha

MamaYatie said... [Reply]

aduhai..ciannya..paham2x..saya pun selalu gitu..nak2 pagi2

ch@ said... [Reply]

kena kasi makan sayur banyak2 ni. duduk tengah KL/Bandar besar mmg inila risikonya, udara tak nyaman.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa