Monday, April 18, 2011

HanYa Aku!!!!!!!!!

Kekadang aku sediH denGan Apa Yang TerJAdi...sedih Yang amat SanGat......
aku HarUs Kuat...dan  AKu Rasa aku Kuat Namun Hanya DIA je tahu SekUat Mana Insan Yang berGelar Ibu Ini....
Orang Hanya memanDang Tapi Bahu Ini Yang BeraT memikuL Hanya aku Yang RAsa,Hanya aku Yang TanggUng dan HanYa akU yang BerHadapan deNganNye..Hanya Aku Yang Tahu KelUh KesaHnye..Hanya AkU ..Hanya aku...Bukan Orang lain....
aku Tahu dUgaaN Yang aku Terima Ini tidaklah sehebat orang Lain..
NamUn....
sampai bila kesudahan  dan yang Hanya Aku  mampu  LakuKan Ialah UsaHaKan Yang TerBaik BuatMu serta Berdoa dan terus Berdoa Moga ALLAH berikan Yang terbaik buatnye.....
.....LOVE U SO MUCH....
 

 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

MummyEcha said... [Reply]

apsal nie jue...ko sedih aku pun sedih gak..meh kongsi kesedihan ko...

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply]

@Bal:EntahLah Bal Kadang2 sedih sangat...pikir pasal farisyah...tengok aku ok jekan tapi kadang2 aku nangis sendiri...

Aku Ibu Muda said... [Reply]

sabar je la kak Na...kdg kita fikir ujian utk kita dh hebat kan, tp ada lg yg lagi teruk diuji.. baru2 ni kak an terjumpa blog ni sedih sangat bila baca kisah ibu tunggal ni :(

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply]

kak An:kak na pun ada baca sedihkan kisah dia

Ya ALya said... [Reply]

sabar2 banyak2 tau....

ch@ said... [Reply]

sedih entry ni cikJue, mengadula kepadaNYA, dia lebih mendengar dan mengetahui segala-galanya. All the best cikJue. doa daku sentiasa mengiringimu.

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply]

Ya AlYa:teruskan bersabar...dan berdoa...

CH@:Hanya dia tempat cik jue mengadu2 dan kerana cik jue tahu ini semua ada hikmahnye...namun kadang2 hati ni sedih sangat

airis naufal said... [Reply]

sabar ye kak .jue.. mgkin ade hikmahnya setiap dugaan yg Allah beri pada kita.. tuk menguji setimggi mane kekuatan dan keimanan kita..hanya pada Allah tmpat kita mengadu smoga farisyah sihat mcm bdk2 lain.. ini dugaan buat k.jue..setiap org tu, dugaannya tak sama. smga k.jue n pojie trus tabah dlm mgharungi ujian Allah ini..

anie said... [Reply]

sabar ye jue...ada hikmah disebalik perkara yg belaku itu

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

ye la jue..sabar ye...kak na percaya mesti ade yang istimewa kat farisyah...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa