Monday, April 11, 2011

faRisYah DeMaM....

Demam O demam.....
anak dara cik jue demam....
panas betul tubuh dia...
mata pun mcm bertahi..mungkin sebab panas sangat...
nasib baik mata tak merah ....
cuak jugak takut sakit mata....
tapi walaupun demam dia aktif mcm biasa je pagi nie...
demam start mlm tadi....
cik hubby ambil cuti jaga anak dara dia....
kalau hantar sekolah boleh je...
tapi entah rasa risau pulak takut dia drop tiba2...
tu yang cik hubby ambil keputusan nak cuti je....
petang nanti ingat nak bawak dia pergi klinik je....

takpelah sya ..rehat je kat umah..dengan ayah ok...
kalau demam lagi terpaksa esok time ibu pulak cuti....
huhuhuhuhu

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

MummyEcha said... [Reply]

ala ciannyer....cepat sembuh yer farisyah

[-suziey-] said... [Reply]

kesian farisyah..smga cpt sembuh yek..take care ye cik jue..sabar dan tabah dgn ujian Allah :)

amiey lee said... [Reply]

cepat sembuh ye sayang..sian mama awak risauuu

take care

Sidratul Muntaha said... [Reply]

semoga cepat sembuh farisya..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

kalau anak demam mmg risau tambahan jenis bila kala malam je mu la naik suhu badan.... kena pada yang ilang selera ..aduh lagi kesian...banyak sabar ye ju...

mummy_ayu said... [Reply]

memang risau kalu anak2 demam kan..harap sya cepat sihat.....makan ubat semua key..

~ yus ~ said... [Reply]

Moga cepat sembuh ya Farisyah

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa