Sunday, April 10, 2011

bila hati ini terluka....

Sedih sangat memang sedih sangat....rasa tak caya bende ni boleh jadi....serius aku sekeluarga ikhlas tak de maksud lain tapi kenapa dia boleh cakap mcm gitu.....
jahat sangat kami sekeluarga nie....bila aku dapat tahu....air mata ni terus mengalir ....ye aku ni memang sensitif....tolonglah kami tak paksa pun......aku tak boleh nak cakap banyak..biarlah ia terjadi...baik buruk pun dia tetap salah seorang insan yang aku sayang....
"ayah..ibu mintak maaf banyak2  ibu tahu abang kecewa....."


dan bila hati ini di lukai......





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Lelord said... [Reply]

sabar yek

Farra Dhelina said... [Reply]

kenapa ni kak? sedihnya bunyi..sabar ye...

ibu MZW @ farah idayu said... [Reply]

awat yg sedih2 ni...meh2 kita hug2 sket kasi cool down ;)

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply]

@lela:memang tengah bersabar

@farah:bila ia melibatkan salah seorang byng kita sayang memang membawa hati ini lagi parah...

@ibu mzm;memang sedih..ari ni nak pi jalan hilangkann rasa sedih...

mamalieyna said... [Reply]

HUU~ PERNAH RASA SEDIH DAN KECEWA...HARAP CIK JUE SABAR YE...TAKE CARE

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said... [Reply]

bunyi macam berat problem ni...apa2 hal harap jue bersabar sbb setiap perkara yang berlaku ade hikmahnya... semoga kekalutan yang jue tengah alami dapat diselesaikan dengan baik....amin...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa