Saturday, April 9, 2011

Bila ari Sabtu BerkeRja...

Kalau ikut hati memang malas nak buat OT ari sabtu tapi disebabkan matlamat yang ingin dicapai sedikit masa dan kepenatan haruslah dikorbankan....

Buat farisyah Anak Ibu.....
maafkan ibu terpaksa tinggalkan farisyah di hari minggu nie...dengan mak uteh kat umah...farisyah duk baik2 dengan mak uteh ye..nanti mak uteh ajar menulis n membaca...jap lagi ibu balik.dan ibu akan layan farisyah...tapi jangan risau ayah dah janji kalau ari sabtu kena datang opis ari ahad  hari kita bergembira...tadi ayah dah tanya esok nak pergi mana...ibu tak tahu nak jawab sebab dalam kepala ni tak de tempat nak tuju....sambil ibu buat kerja nanti ibu pikir ok....



semalam layan j'card  @  jusco taman  Equine....mak ai orang bukan main ramai lagi...tapi dalam ramai2 tu sempatlah menghabiskan dulu  sebanyak RM 2$$.....ape yang dibeli ye....
  • sehelai seluar kerja utk cik hubby (xde saiz tu yang ambil sehelai)
  • tali pinggang utuk cik hubby jugak...
  • stokin....untuk cik hubby jugak...
  • penties "bear" untuk anak dara
  • skirt  untuk anak dara.....
itu je yang beli...semua untuk mereka berdua ..ibu tak beli ape pun..sebab dah target nak beli benda lain...jadi sabarkan diri untuk tidak shoping barang sendiri...

oklah ibu pergi dulu lain kali kita cerita2 lagi...
ade cadangan ke  nak  pi mana esok...please kasilah cadangan....
pi zoo pun ok gak....????? 


 

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

kella said... [Reply]

hai ibu.. :) selamat pagi, eh! dah tengahari dah... jalan jalan singgah jenguk ibu.. kita pun kat pejabat ni.. bukan keja tapi tengok blog! terukkan.. kejap lagi tak sabar nak makan nasi kat kampung baru.. lauk ikan patin lagi... :)

oh.. nak pergi zoo pun ok gak! best!
minggu lepas kita pergi FRIM! kat selayang kepong tu.. kat situ boleh pergi untuk beraktiviti pagi.. memang cargasss.. la lepas tu.. :)

MamaYatie said... [Reply]

selamat bekerja..cikjue, samalah kita..kerana nak kan sst terpaksa la korbankan sket keinginan nak menyoping..huhu

- ALYA - said... [Reply]

SGT2 X BEST KIJE ARI SABTU...
OFIS LYA KEJE HARI SABTU.. CUTI JUMAAT AJER:-(

zati embong said... [Reply]

kak,jat pn kerja hari ni,tp OT xdpat.lagi haru.huhu

ch@ said... [Reply]

tapiii biasanya mmg mcm tu, paling banyak mestilah utk anak. kadang2 dah balik rumah baru perasan, eh? umi tak beli apa-apa rupanya.

anie said... [Reply]

Gie curve....esk aku nk g sana leh jumpa.xpun ko pusat sains ada pameran dino

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa