Thursday, April 7, 2011

akhirNYe.......inIlah HasiLnye

as salam  n  good morning to u.....terima kasih pada mereka yang sudi jengah blog cik jue ...kalau bukan kalian semua cik jue takkan dapat hasilnye.....
wah pagi2 ni macam buat pengucapan awam pulak....sebenarnya cik jue nak kasi tahu kat semua orang nie...yang cik jue suka sangat pagi ni sebab ..........................................


 .BERTARIKH 7/4/2011 JAM 8:30 PAGI...AKHIRNYE HASIL PERTAMA NUFFNANG YANG BERJUMLAH RM XXX.XX (BIARLAH RAHSIA)  TELAH BERJAYA DI CASHKAN SETELAH HAMPIR DUA TAHUN BERGIAT DALAM DUNIA BLOG.....

walaupun bagi otai2 semua ni pekara biasa tapi bagi cik jue yang mempunyai blog yang suam2 kuku nie....
wah apapun cik jue happy sangat....
jom kongsi rasa happy dengan cik jue ye....


terima kasih nuffnang....lain kali kasi lagi tau....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

MummyEcha said... [Reply]

hohoho....nak jugak jue:)

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply]

tahniah cik jue, ape pun tu semua usaha kita sendiri kan, harus berbangga k...cayok2 yuk...

airis naufal said... [Reply]

TAHNIAH CIK JUE..saya ni x buat2 lgi nuffnag tu.. xde sape nak ajar.. dh cuba bt, tpi x berjaya..

Cik Ila said... [Reply]

Tahniah.. :)

Nana said... [Reply]

ala nak tau gak bape rm hehehe

mama tims said... [Reply]

wah tahniah cik jue...leh open table pasni..

TAYAR PANCIT said... [Reply]

tahniah :)

Bionic women said... [Reply]

kita ag suam2 kuku cik jue..
dah 2 thun, 50 hengget x cecah lagi..dah camner/..huhu

amiey lee said... [Reply]

heee ok la tu cik jue oiii...kta tk smpai2 lagi 50 hehehehehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa