Tuesday, April 19, 2011

akHirNye BerJaya....


as-salam semua...wink2...mood happy.....
satu malam cik jue duk kerjakan menukar akaun blogger dari email yahoo.ke gmail....
benda mudah je tapi cik jue yang tak pandai....
dari petang membawa kemalam...dan akhirnya berjaya.....
suka sangat....
10Q so much pada LYA yang sudi kongsi kat blog semalam....cik jue pun pergilah....dan akhirnya berjaya....lya ni pulak ambil tutorial kat white mom...tapi cik jue masih lagi tak boleh buat pastu pergi pulak kat blog NI...barulah berjaya...hahahaha..kelakarkan...padahal semuanye sama..tapi hati buta sikit semalam.....

buat anie n cik bal....aku dah berjaya....terima kasih sebab korang tolong kongsi dengan aku tengahari semalam...aku ingat semuanye dah ok rupanya tak.....sengal betullah aku nie.....
apa2pun semuanya dah ok.....
yahoooooooooooooo....
pada sapa yang tak tukar lagi korang bolehlah klik mana2 link yang kat atas tue...mudah je...heheheheh


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Aku Ibu Muda said... [Reply]

ohh..mmg kena tukar ke? huhuu..k'an punya acc Mama zara tu pon under yahoo :(

Adyshariz said... [Reply]

tahniah dear....moga sapa yg tak tukar lg.. cepat2 ubah. takut pulak kalau betul kan..hilang semuanya

anie said... [Reply]

jue khabar angin je la...

~izan~ said... [Reply]

izan mgm suka akaun gmail... rasa lg friendly..tp tak tahu la kan,citarasa org lain2... hehe.tahniah cik jue dah tukar hihi..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa