Wednesday, March 16, 2011

TetIba Rasa BosaN

Salam Pagi Rabu semua....N3 hari ni nak cerita sikit pasal bosan....
korang pernah ke rasa bosan ...
bosan dengan semua benda .....
tapi tak bosan dengan ayah n Farisyahlah....
entah sejak dua menjak ni cik jue rasa bosan sangat dengan semualah...
bosan yang teramat sangat..sampai rasa kadang2 nak datang kerja pun tak de mood...
bukan malas tapi bosan....
entah tak boleh nak cakap mcm mana lagi
memang bosan yang amat sangat....
tengok sebab bosan sangat nak buat cerita dalam blog pun tak de mood....

please tolong cik jue ..mcm mana nak hilangkan rasa bosan nie....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

eT said... [Reply]

me kalo bosan p carik mangsa...hehe
dah rabu rupanyer yer...cepatnyer masa berlalu...

~izan~ said... [Reply]

ada je dak et ni hehe...aku pun selalu la dok bwh komen ko et hehe...

cik jue,harap bosan2 tu cepat2 terbang..jgn bosan baca komen kami udah ler hehe... cer cik cik jue cuci2 mata online shopping hehe...tp tu pun bosan jugak sbb benda sama je hehe...slmt bekerja cik jue!~

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply]

et:semua orang busy ..mcm mana nak cari mangsa


izan:tak pernah bosan dengan korang yang rajin duk komen...cadangan yang bagus tapi banyak kerja...

Mrs.Imran said... [Reply]

hang bosan sbb hang rindu kat aku ekkkk....meh la turun kalo hang bosan...

Mama Gee said... [Reply]

kadang2 ai pun bosan jugak...nak munta pun ade bila buka blog sendiri...hehehe...nth kenapa ntah...ade kaitan tak dgn sindrom PMS? hehe

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa