Tuesday, March 1, 2011

SYamPu BaWaNg....

Korang selalu tak tengok iklan syampu bawang nie ...yang dutanye JACKIE CHAN...korang perasan tak rambut dia yang lebat dan hitam tue.....jadi sebab rambut cik hubby selalu gugur dan makin hari nampak macam nak botak je...hehehe..saje nak trylah manalah tahu menjadikan..lagipun cik jue pun boleh guna sama....
dan hasilnye alhamdulilah.....membuahkan hasil.....cuma tak tahan bau dia kurang wangi...ialah dia gunakan ginseng dan ramuan ubatan cina untuk menghasilkan syampu ni..tapi tak kisahlah...janji HALAL...


inilah produk yang cik hubby pakai..lepas ni kita orang nak beli yang menguatkan rambut pulak..lupa pulak harga dia idalah mahal sangat dalam RM 17.90 .....

kalau korang ade masalh rambut boleh try...manalah tahu menjadikan..

(rasa mcm duta produk pulak..kalu jackie chan nak bersara cik jue boleh gantikan tempat dia nie)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Lelord said... [Reply]

ekekekeke darling pun penah cuba tp x sesuai

Mrs.Imran said... [Reply]

aku pun cam hang gak, dah blh nampak kulit kepala dah...hang beli kat mana?nak try...

anie said... [Reply]

amboi cantik cat umah baru ko..

i like....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

kita ada dapat syampoo ni tapi tak pernah try lagik...cantik rumah baru cik jue ni lebey sedap mata mendang gitu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa