Wednesday, March 2, 2011

SaKit BaHu...huhuhuhu..

Ari ni cik jue EL...malam tadi tak dapat tidur dengan nyenyak..sakit bahu...n kaki rasa kejang je....tak tahu kenapa..kalau mengandung takpelah..sebab itu pekara biasa bagi cik jue kalau mengandung..dulu masa mengandung farisyah mula 4bulan setiap malam cik jue akan kejang kaki....
tapi ni dia datang balik..kadang2 skit kaki pastu sakit sendi tangan sekarang sakit bahu pulak...
sebenarnye cik jue memang ade radang sendi tapi dah ok tapi tak tahule mcm mana boleh jadi balik...
bahu ni sakit sangat...nampaknye kena start balik minum susu Anlene...
masalah kalau minum susu makin naiklah tubuh cik juekan....
rasanye ade tak bende lain untuk selain dari susu untuk diambil utuk tambah KALSIUM..
sebab doktor ckp cik jue ni kurang KALSIUM...
dah tu duk pikir jugak macam mana nak ngandung..kalau diri sendiri pun KALSIUM tak cukup...
pleasa tolong cik jue ye kawan2



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

MamaYatie said... [Reply]

spesies sama kita ni jue..time ngandung kejang kaki..skrg ni pulak saya sakit lutut..pemalas nak minum susu ni akibatnya kot

CuppyCakeMommy said... [Reply]

mintak pill magnesium calsium kat doctor..ok kut..

btw..ada educational toys atmy blog for your kid..jom cekidout

Zur@ZaRi said... [Reply]

alamak sian nyer... so sekarang macam maner? hope sumer beransur sihat yer=))

mamalieyna said... [Reply]

cantik rumah baru cik jue..sweet jer..

ooh samalah kita..eina pun kurang kalsium, tak suka minum susu, masa peknen pun sama..hu~

skrg pun kerap terasa sakit sendi bahu ni, tp tak pernh cek plak..hu~

tak suka minum susu, camna ye cik jue..huu~

~izan~ said... [Reply]

cian cik jue... izan kalau sebut2 bab tulang ni mmg terbayang anlene tu la mcm gmbr cik jue letak tu hehe..sbb izan pun amik anlene sbb selalu sakit blkg tp ramai kata effect under spinal bius masa caeser baby dulu huhu...

ch@ said... [Reply]

hrm-hrm-hrm (sambil menggaru dagu) minum je la susu anlene tu cikJue mengikut kadar yg ditentukan. janji tulang dan badan sihat. kita pun nak minum anlene yg siap2 punya, malas nak bancuh, ades!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa