Monday, March 7, 2011

Rajin kemBali...

SelaMat Pagi SemUa....
Cik Jue dah Balik PuTrajayA Malam Tadi..seMaLan BertOlak DarI RengIt. daLam pukUl 5 petang alHmaduliLah SeLamaT saMpai Ke PutRajayA DaLAm puKul 9....JaLan Tak JeM SaNGat Kot eNtah Tak Pasti PuLak...(dr meLaka Ke NiLai cik Jue tiDur....sakiT Bahu )2 yang tak tahu jem ke tak...
ade benda nak kongsi sedikit cerita memebeli kerepek tapi Nanti duLulah.....Next N3 ok....
sebelum tu nak kasi tahu ni ...cik jue dah rajin kembali masuk contest n GA...hahaha nak kasi tahu tue je...tapikan kalau nak masuk contest utk anak2 tu hati ni kadang2 sedih sedikit sebab farisyah kebanyakkannye dah tak layak nak masuk umur dah telebih...tapi takpelah masuk GA je dulu..
oklah nak kasi tahu tue jelah....saja nak panas enjin pagi2 nie....
insayallah akalu sempat cik jue BW sampai lebam ok....
tapi kerja banyak gak nie..pandai2lahkan nak hidup...
sambil menyelam minum air....

selamat berkerja di pagi isnin nie...

letak gambar syok sendiri...
ari ni ibu pulak nak bergambar


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Imaan09 said... [Reply]

yay..mari sama2 memeriahkan dunia GA/kontes..
n GA saya pun tgh berlangsung..

amiey lee said... [Reply]

heee membeli kerepek....alahaii sedapnye...mcm nak mkn kerepek aja..kekekeke

Hidayah said... [Reply]

tu dia muka sedih kena masuk keja ari ni hehehe

ch@ said... [Reply]

tepuk-tepuk-tepuk. kita join GA senang je cikJue. tengok syarat2 biasa boleh la join, bila syarat nak kena like sana-like sini, mmg tak la. cayok cikJue.

wahida said... [Reply]

salam cik jue, farisyah dah sihat?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa