Monday, March 21, 2011

PeNaNgan BerGamBar DeNGan HanTu...

KoRang PerNah BerGamBar DeNgan HanTu....Mesti takUtKan....
Nilah KisahnYe....kesnye "Biar Betul Harian Metro"....hantu2 dan pocong ini berkeliaran di SOGA petang semalam..jadi sebab cik jue dah kesana petang semlam kami jumpelah hantu2 itu dan yang paling bestnye anak dara cik jue ...sempat bergambar dengan salah satu pocong di situ....tapi penangannye....malam tadi start pukul 2:30 pagi di start menangis ..katanye mimpi ade hantu ..nangisnye berlarutan sampai pukul 4:30 Pagi.....(menyesal betullah tambah pulak geram dengan cik hubby sebab dia yang sibuk nak mengajak bergambar)

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply]

wah tak takut langsung farisyah ek, kalo balqis sure dag terjerit2 tu, tengok maskot pun dia takut

LYAfrina said... [Reply]

aduh.. smpai tmimpi-mimpi

eT said... [Reply]

kesiannyer sampai terbawak2...
cane nk buat tuh??
harap2 pasni xteringat2 dah kt hantu2 tuh...huhu

Sumijelly said... [Reply]

ha'ah.///ada tgk masa kat tv hari tu..

banyak hantu berkeliaran..

ada apa sebenarnya yek??

Sumijelly.com

anie said... [Reply]

betul la si pozi ni..dgn hantu pun nak amik gambar besama..hehehe..

amiey lee said... [Reply]

huhu ni yg sakit jiwa nye..smpai termimpi2....

kalau sarah n ashraf dh lari lintang pukang...kebelakangan ni takut plak dia..dulu bukan main lagi citer ngangkung tu smpau ulang2 la dia tgk

ummiaqeef said... [Reply]

ni yg kuar kat tv tu ek..hehehe

Adyshariz said... [Reply]

kalau mlm2 antu tu dok kat taman bunga,mesti org larik tak mau buat maksiat dah..hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

alahai.kesian pulak kat dia.my nuha memang tak takut hantu, sebab suka tengok citer hantu..hehehe

Ogy said... [Reply]

mama tgk dlm berita...farisha masuk berita ke...macam ada muka dia je..tgh cebik takut....ke budak lain tu..hehee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa