Monday, March 14, 2011

Mesej Penting...

cik Jue dapat mesej ni dari Adik cik jue yang belajar kat JMTI (Institut teknologi Jepun Malaysia) ..tolong patuhi ape yang ingin disampaikan sebab ia dari golongan cerdik pandai dan pakar kesihatan dari jepun sendiri...



A NUCLEAR POWER PLANT IN FAKUMI,JAPAN EXPLODED AT 4:30AM TODAY.IF IT RAINS TOMORROW OR LATER ,DON"T GO OUTSIDE.IF YOU ARE OUTSIDE,BE SURE THAT YOU HAVE RAIN PROTECTORS. IT 'S ACID RAIN. DON'T LET TOUCH YOU.YOU MAY BURN YOUR SKIN,LOSE YOU HAIR OR HAVE CANCER THIS APPLIES TO ALL ASIAN COUNTRIES.PLEASE PASS STAY SAFE AND REMIND EVERYONE YOU KNOW....


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Jerung Gergasi said... [Reply]

orang kata ni tipu jer. berita tak sahih..tapi kalau nak precaution tu, tak salah pun ..

cik dah ganu kiter said... [Reply]

bos kat tmpt keje pun dpt mesej camtu jgk....pagi ni hujan rintik2 kat gong badak....
tp betul ke tak mesej tu erk?

Mama Gee said... [Reply]

yg loji meletup tu betul..yg bab ujan asid tu wallhualam...apa2pun hati2 je

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa