Wednesday, March 2, 2011

KK HOME DECO

KK HOME DECO. korang mesti selalu nampak kan..sekarang dah banyak cawangannye....siapa yang meminati rumah ala macam english tu bolehlah datang sini..pilihan warna utama kat sini putih n pink..sweet sangat.....
alamk dah mcm duta KK HOME  DECO pulak..takpelh sebnatnye perginye dah lama masa tok cik hubby datang ari tue tapi entah mcm mana terlupa pulak nak tempek cerita dan gambar2 yang sempat di snap oleh jurugambar cabut nie....
kita orang pergi KK HOME DECO kat Nilai..masa sampai tu kedai baru nak buka..kena tunggu kedai buka jap pastu masuklah tengok ape barang yang berkenan dan hasil jalan2 yang tiada arah tuju cik jue telah merembat 4 biji mug yang comel sangat.....


KK DECO NILAI 3

MINI RAK YANG COMEL...

cantikkan....

cik jue suka ini...

mug yang kami beli...
(gambar hiasan kat atas cik jue google aje..dalam laman web KK HOME DECO)

oklah jom tengok model kat KK DECO PULAK

  model mula beraksi

suka sangat dengan lampu tue...

bersama moyang tersayang...

ayah pun sibuk nak jugak...

pegang ape tue....



oklah habis sudah cerita kat KK HOME DECO...
cik hubby dah janji masuk umah baru nanti nak bawak datang sini boleh beli ape yang suka..hehehe itulah yang paling nak dengar.....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

9 comments:

sis^widda said... [Reply]

salam sis follower baru,free2 follow sis blik yer..tq

Ati Masrif said... [Reply]

mg rambang bijik mata
kalau dtg sini ..hihi

anie said... [Reply]

ala tensen xnampak apa la kat opis ni..tggu balik umah tgk nampak gayanye

Zaidah said... [Reply]

cik jue...cantiklah cat baru...

MummyEcha said... [Reply]

paling aku suka tang perabot2...tp x mampu la mahai sangat huhuhuhu...

MamaYatie said... [Reply]

canteekknyaaa!!! mahal tak cikjue? range harga brapa ek?

Cik JuE said... [Reply]

memang rambang mata..
mamayatie:mug tu murah je..time 2 salekan rm 2 satu

ch@ said... [Reply]

uiii kalau ku tahu hari tu, beli mug kat sini je. cantik. eh? mesti mahalkan? ngeee. impian tinggi betul. depan rumah kita ada pasaraya kk je cikJue =)

Ogy said... [Reply]

bestnyaaaaaaaaaa...ai takleh pi sini...nnti gile.....
gile sbb takleh nk membeli.....huhuhhuhu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa