Monday, March 7, 2011

kISAH kEREPEK MArILAH sInI.....

nak bercerita kisah kerepek nie....marilah sini rapat2 nak cerita tak dengar rugi tau....
hahahah...apelah cik jue nikan...nak cerita pasal kerepek je....
cik jue kalau balik RENGIT mesti ,wajib singgah sini memborong kerepk dengan harga murah,berbaloi dan yang paling penting sedap.......
kat mana ye.......kat sinilah.....

korang kenal tak???mamalieyna mesti kenal sebab pernah buat N3 Pasal gedung kerepak nie...

oklah kat sini memang banyak jual kerepek,mcm ade dan org yang singgah selalu rama tambah2 time raya...
oklah cik jue nak tunjuk korang antara kerepek yang diorang jual....

susunan kerepak 

kuih lain2 pun ade jugak...
kalau time raya siap ade kuih raya sekali...

ni ade lagi kerepek ...


macam2 ade..kerepek ubi mcm perisa dari yang pedas sampailah yang manis,kerepek pisang,biskut bawang memang bestlah....
kalau korang pergi rengit singgahlah sini.....

cik jue beli 3 bungkus kerepek je....sebab dah banyak bekal bawak balik...

***tuan umah tak ambik gambar sendiri n model kecik sebab masa singgah mood tak baik-ade cerita tapi tak bolehlah cerita kat sini....wink..wink....****


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Zaidah said... [Reply]

KENA BAWAK LORI NIE CIK JUE BLEH BORONG SAMPAI SATU KEDAI...HEHEHE...KLU BELI KEREPEK UNTUK RAYA ZAI PUN SELALU BELI KAT BATU PAHAT...

anie said... [Reply]

bawak2 la jemput kawan2 makan kat bawah nie..

shah-kayrul said... [Reply]

banyak gilernyer..jauh sangat la kalau nak terjah...cuci mata je la kat sini

aanie said... [Reply]

sy suka kerepek pisang...biasa beli dgn member opis je..sb abg dia ada kilang kerepek...

MamaYatie said... [Reply]

huhu...bab2 kerepek ni tak leh tahan la..mau borong semua nnt

MaMa CyDa said... [Reply]

arghhh ... cik jue ...
nih yg mama rasa cam nak balik BP gak jek nih .... hu3

mamalieyna said... [Reply]

hikhik//ptt la cam kenai je tgk gambor td..^_^

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply]

wah banyaknya kerepek kat situ kita kalo kat tanjong karang suka pi kilang kerepek kat situ sedap banget

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa