Tuesday, March 15, 2011

harI TerakHir bersaMa MAMA Z

N3 ni dah Lama Draf hari Ni Baru Boleh Publish....

Hari Terakhir bos cik Jue....kehilangan yang amat besar bagi cik jue dan kawan2 kat opis nie...pengalaman yang berkerja bersamanya amatlah berharga....
Tangga 9/3/2011 hari terakhir dia berkerja dan 10/3/2011 telah berubah status dari kakitangan kerajaan ke pesara kerajaan...apa2 pun buat mama zalbiah...
Jue doakan mama zalbiah sihat selalu,dipanjang umur dimurahkan rezeki dan diberi keberkatan didunia dan akhirat...... 

kenangan terakhir...

unit luar negeri (tinggal kami berdua)

bersama cc faridah pun nak bersara bln 8

punch terakhir...

.....itu jelah .....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

[-suziey-] said... [Reply]

punch terakhir tu yg best tu..hiks..kenangan ek..

e.l.i.s.s.m.i.e said... [Reply]

kita tunggu 30 tahun lagi lah kan..ofiz aku pun tahun ni ramai nak bersara..sedih pulak rasa..

MummyEcha said... [Reply]

unit luar negeri memula tinggal bertigas pastu berdua nanti tinggal sorang2...dah yang sebelah tu nak cuti bersalin hehehehe......

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa