Monday, March 28, 2011

CaNtik Tak!!!!

semalam jalan2 kat masjid india...ramai betul orang ....tetiba anak dara berhenti tempat orang duk buat inai...lepas tu cakap nak jugak....si auah pulak meiakan je..maka terjadilah kejadian ini......RM 5 je....
layan gambar ok.....

aunty tue duk lukis tangan farisyah

khusyuk farisyah duk tengok aunty duk lukis tangan dia...

cantik tak...tak siap lagi tue...

dah siap dah sebelah...

ok dah siap ...

kasi zoom sikit..tapi tak kering...

bila dah kering lagi cantik...tapi ibu tak ambil gambar pulak....
oklah.....camane aunty2 semua....
cantik tak tangan saya?????


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

14 comments:

Mama Gee said... [Reply]

wahhhh bukan main lg berinai...mamanya tak pakai ke?

Zaidah said... [Reply]

cantiklah.....macam nak jadik perantin anak dara nie...

sakila's craft said... [Reply]

cantik....bertuahnya kalo anak aku nak cam nih...

~ yus ~ said... [Reply]

Cantik!!!!...:)

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply]

cantik suka bangat farisyah...kalo balqis ni mau tak nak...good girl farisyah

puanbee said... [Reply]

cantik ank sorang buleh ler kalo bee 3 ni tiga2 nk buat jenuh menugggu ekke..

nuyin2u said... [Reply]

ooo pandai melawa dah ye...

Lelord said... [Reply]

wahhhh...dulu buat masa nak kawin jek

ieda said... [Reply]

wah2 cantiknya dikkk menarik tul akak tgk ;) bila tgk nie terasa mcm nak bersanding pulak ekekek

ch@ said... [Reply]

wow, farisyah suka inai. aunty ch@ tak gemar la. masa nikah pun menangis kena paksa pakai juga.

mamalieyna said... [Reply]

cantikkkkkkkk ! oooh tetiba teringat zaman nak dara, suka lukis2 inai dijari sndiri..sebelah jerlah..hee~

akmal said... [Reply]

kecik2 pun dah pandai nk berinai :) cantik2

aanie said... [Reply]

hehe sampai ke lengan kena lukis....maybe sebab tangan kecik kot...hehe..tp cantik...

Amiizaa2001 said... [Reply]

canteknyaaaa....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa